کد خبر: 39169 A

آدام درایور با فیلم "گزارش" مدعی اسکار شد

 آدام درایور با فیلم "گزارش" مدعی اسکار شد

فیلم "گزارش" داستان افشاسازی شکنجه‌‌های افراطی سازمان سیا به دنبال حملات ۱۱ سپتامبر را بازگو می‌کند.

ایران آرت: پس از انتشار اولین تریلر "داستان ازدواج" (Marriage Story) با بازی "آدام درایور"، ساعاتی پیش تریلر فیلم مدعی اسکار دیگری با بازی او منتشر شد. "گزارش" (The Report) به نویسندگی و کارگردانی "اسکات زد. برنز" که براساس حوادث واقعی ساخته شده، داستان افشاسازی شکنجه‌‌های افراطی سازمان سیا به دنبال حملات ۱۱ سپتامبر را بازگو می‌کند. استودیوی آمازون این فیلم را که یکی از مدعیان کسب جایزه در اواخر سال جاری میلادی است، اواسط نوامبر آینده عرضه می‌کند.

به گزارش 30نما، "آدام درایور" در "گزارش" نقش "دنیل جی. جونز" یکی از کارکنان وظیفه‌شناس سناتور "داین فاینستین" با بازی "آنت بنینگ" را بازی می‌کند که رهبری پرونده‌ی تحقیق در مورد بازجویی‌ها و بازداشت‌های سازمان سیا پس از وقایع ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ را برعهده دارد. جونز در حین جستجوی حقیقت کشف می‌کند که مأمورین سازمان اطلاعات مرکزی قصد از بین بردن مدارک، قانون‌شکنی، و پنهان‌سازی رازی ظالمانه را از مردم آمریکا دارند.

علاوه بر درایور و بنینگ، بازیگرانی چون "جان هم"، "مایکل سی. هال"، "داگلاس هاج"، "فاجر کیسی"، "تد لوین"، "جنیفر موریسن"، "تیم بلیک نلسون"، "بن مکنزی"، "متیو رایس"، "دامنیک فامیوزا"، "کوری استال" و "مائورا تیرنی" ایفای نقش کرده‌اند. "استیون سودربرگ" یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

برنز که بیشتر به عنوان یک فیلمنامه‌نویس شناخته می‌شود، یکی از همکاران قدیمی سودربرگ است و فیلمنامه‌ی "عوارض جانبی"، "خبرچین!"، "سرایت" را به نگارش درآورده است. این دو اخیراً فیلم "لاندرومات" (The Laundromat) با بازی "مریل استریپ" را به تولید رسانده‌اند. برنز علاوه بر این بخش‌هایی از فیلمنامه‌ی قسمت بیست و پنجم "جیمز باند" که به تازگی "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) نام گرفته را هم با همکاری "فیبی والر-بریج" به نگارش درآورده است.

درایور امسال علاوه بر "گزارش" و "داستان ازدواج"، در "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر" نقش "کایلو رن" را هم تکرار خواهد کرد. قسمت نهم این چندگانه در تاریخ ۲۰ دسامبر آینده روی پرده می‌رود.

استودیوی آمازون "گزارش" را ابتدا در تاریخ ۱۵ نوامبر به صورت محدود اکران و سپس ۲۹ نوامبر از طریق سرویس آمازون پرایم ویدیو منتشر می‌کند. 

 

اسکار آدام درایور اسکار 2020 داستان ازدواج دنیل جی. جونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین