کد خبر: 39260 A

واکنش مرد عنکبوتی به احتمال رویارویی با تام هاردی

واکنش مرد عنکبوتی به احتمال رویارویی با تام هاردی

تام هالند سکوت خود در مورد وداع با شخصیت مرد عنکبوتی را شکست و همچنین درباره احتمال رویارویی مرد عنکبوتی با ونوم صحبت کرد.

ایران آرت: «تام هالند» ستاره‌ی فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) شنبه شب به فاصله‌ی چند روز پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات استودیوهای دیزنی و سونی در مورد آینده‌ی شخصیت «مرد عنکبوتی» و جدایی احتمالی آن از «دنیای سینمایی مارول»، در مراسم D23 دیزنی حاضر شد.

هالند به روی صحنه آمد و گفت: «هفته‌ی دیوانه‌واری بود. اما می‌خواهم بدانید که از صمیم قلب قدردان شما هستم و ۳۰۰۰ تا دوست‌تان دارم.» هالند برای معرفی فیلم‌ «به پیش» (Onward) پیکسار در مراسم حاضر شده بود، انیمیشنی که او در کنار «کریس پرت» ستاره‌ی «محافظین کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» از صداپیشگان آنند. آن‌ها در فیلم نقش دو برادر الف نوجوان را بازی می‌کنند که در جستجوی جادو به سفری دراز می‌روند.

به گزارش ۳۰نما، هالند در ادامه با اشاره به بازی در کنار پرت در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» گفت: «آخرین باری که اینجا آمدیم دو رفیق فضایی بودیم که در تایتان می‌جنگیدند اما حالا دو الف برادر هستیم.»

«اکتاویا اسپنسر» و «جولیا لوئی-درایفس» دیگر صداپیشگان این فیلم خواهند بود. هالند در پشت صحنه‌ی مراسم به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «ما پنج فیلم بی‌نظیر ساختیم. این پنج سال شگفت‌انگیز بودند. بهترین دوران زندگی من بود. کسی چه می‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد؟ فقط می‌دانم که نقش «مرد عنکبوتی» را ادامه خواهم داد و بهترین دوران زندگی‌ام را سپری خواهم کرد. هر سرنوشتی که پیدا کند باید بسیار لذت‌بخش باشد. آینده‌ی «مرد عنکبوتی» به شکلی دیگر رقم خواهد خورد اما مانند گذشته شگفت‌آور و فوق‌العاده خواهد بود. ما برای جذاب‌تر ساختن فیلم راه‌های جدیدی پیدا می‌کنیم.»

گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد امکان حضور شخصیت «مرد عنکبوتی» در فیلم‌های دیگر استودیوی سونی از جمله «ونوم» وجود دارد. هالند در حین برگزاری کنفرانس‌های خبری «دور از خانه» در مورد احتمال رویارویی شخصیت «مرد عنکبوتی» و «ونوم» با بازی «تام هاردی» گفته بود: «متأسفانه در باره تردید دارم. تا جایی که می‌دانم [ممکن است امکان رویارویی دو شخصیت وجود نداشته باشد.] خیلی دوست دارم فیلمی با «تام هاردی» بازی کنم و اگر این فرصت فراهم شود بسیار جذاب خواهد بود، اما چنین فیلمی باید در «دنیای سینمایی مارول» قرار داشته باشد، زیرا من فرصت حضور در این چندگانه را از دست نخواهم داد.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول نیز شب گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» سکوت خود در مورد شخصیت «مرد عنکبوتی» را شکست و گفت: «ما باید پنج فیلم با شخصیت «مرد عنکبوتی» در دنیای سینمایی مارول می‌ساختیم: دو فیلم جداگانه و سه فیلم با «انتقام‌جویان». رؤیایی بود که فکر نمی‌کردم هرگز به حقیقت بپیوندد. هرگز قرار نبود همیشه دوام داشته باشد. می‌دانستیم که فرصت محدودی در اختیار داریم. ما داستانی که می‌خواستیم را روایت کردیم و همیشه قدردان این فرصت هستیم.»

در ویدیوهای تبلیغاتی این مراسم دیزنی همچنان از تصاویر «مرد عنکبوتی» استفاده کرد.

 

مرد عنکبوتی تام هالند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین