کد خبر: 39263 A

خانم بازیگر شرور و ۱۰۱ سگ خالدار/ عکس

خانم بازیگر شرور و ۱۰۱ سگ خالدار/ عکس

اما استون در "۱۰۱ سگ خالدار" نقش کروئلا شرور را بازی می‌کند.

ایران آرت: دیزنی دقایقی پیش در حین برگزاری نمایشگاه D23 از اولین تصویر رسمی از "اما استون" در نقش "کروئلا دویل" (Cruella de Vil) رونمایی کرد. آخرین اقتباس لایو اکشن دیزنی از "کروئلا" (Cruella) بر روی شخصیت شرور دوست‌داشتنی قصه‌ی "۱۰۱ سگ خالدار" (101 Dalmatians) تمرکز می‌کند.

در تصویر جدید استون با موهای آشفته و دو رنگ، افسار چندین سگ خالدار را به دست گرفته در حالی که دو همکارش (جسپر و هوراس) در پس زمینه دیده می‌شوند. دیگر بازیگران فیلم شامل "اما تامپسون"، "پل والتر هاوزر" و "جوئل فرای" خواهند بود.

در نسخه‌ی انیمیشن فیلم "بتی لو گرسون" در نقش "کروئلا" صداپیشگی کرد و در بازسازی لایو اکشن سال ۱۹۹۶، "گلن کلوز" این نقش را بازی کرد. نگارش فیلمنامه‌ی بازسازی جدید فیلم به "تونی مک‌نامارا" سپرده شده، در حالی که "دینا فاکس" نویسندگی ویرایش‌های قبل را برعهده داشت.

به گزارش سی نما، "اما استون" در این فیلم نقش نسخه‌ی جوان‌تری از شخصیت شرور دیزنی را بازی می‌کند. جز اینکه وقایع فیلم در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد، تاکنون اطلاعات بیشتری از داستان فیلم منتشر نشده است. کارگردانی "کروئلا" که در تاریخ ۲۸ می سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود به "کرگ گیلسپی" سپرده شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در کریسمس سال ۲۰۲۰ اکران شود.

دیزنی شنبه شب علاوه بر "کروئلا"، اطلاعات دیگری از فیلم‌های "مولان"، "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر"، "جانگل کروز" و "به پیش‌" (Onward) فاش کرد.

 

cruella-emma-stone-1024x576

هالیوود اما استون کروئلا ۱۰۱ سگ خالدار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین