کد خبر: 39466 A

حمایت ستاره "دیوانه" از فیلم جدید تارانتینو

حمایت ستاره "دیوانه" از فیلم جدید تارانتینو

"روزی روزگاری در تارانتینو" علاوه‌بر منتقدان و مخاطبان سینما، نظر بسیاری از هنرمندان را هم به خود جلب کرده است.

ایران آرت: جان تراولتا بازیگر فیلم سینمایی "دیوانه"، درباره فیلم جدید تارانتینو به نام "روز و روزگاری در هالیوود" اظهار نظر کرد.

او که اکنون برای ایفای نقش خود در این فیلم مو‌های خود را تراشیده است، ۲۵ سال پیش برای ایفای نقش در فیلم سینمایی "داستان‌های عامه پسند" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو به مدل موی دیگر خود مشهور شده بود.

این نقش نه تنها حرفه تراولتا را دوباره احیا کرد بلکه یک نامزدی اسکار را نیز در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل برای وی به ارمغان آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او درباره فیلم جدید تارانتینو گفته است؛ این فیلم را به شدت دوست داشتم و به شما می گویم چرا. من فیلم‌هایی که در مورد این هستند چه کاری باید در گذشته انجام می‌شد را دوست دارم، نه فیلم‌هایی که می‌گویند چه اتفاقی است.

او ادامه داد: باید با خود بگوییم اگر تاریخ باز می‌گشت، چه اتفاق می‌افتاد و چه کار‌هایی را باید انجام می‌دادیم. مثل داستان نویسی‌های بی‌قاعده تارانتینو. او این کار را با فیلم "حرامزاده‌های لعنتی" کرده بود. می‌دانید آن فیلم در رابطه با این بود که چه کاری باید با هیتلر انجام می‌دادیم نه کاری که در واقعیت انجام داده ایم.

تراولتا تنها طرفدار این فیلم سینمایی نیست؛ "روز و روزگاری در هالیوود" تا کنون در ۱۲۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشته و با عبور از فیلم "حرامزاده‌های لعنتی" به دومین فیلم پرفروش این کارگردان تبدیل شده است.

کوئنتین تارانتینو جان تراولتا روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین