کد خبر: 39570 A

مرد عنکبوتی به پرفروش‌های گیشه بازگشت/ حمله به رکوردهای سونی

مرد عنکبوتی به پرفروش‌های گیشه بازگشت/ حمله به رکوردهای سونی

"مرد عنکبوتی: دور از خانه" شانس این را دارد که به دومین فیلم پرفروش سونی بعد از فیلم "مرد عنکبوتی" در سال ۲۰۰۲ تبدیل شود.

ایران آرت: فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در این هفته با چهار دقیقه اضافه اکران شد و با وجود جنجال‌هایی که اخیراً با جدایی سونی و مارول ایجاد شده، در گیشه صعود کرد.

این فیلم در آخر این هفته ۴.۳ میلیون دلار فروش کرد و از رتبه ۱۵ گیشه فروش با ۱۵۳ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته، به رتبه هشتم رسید. پیش از این کمپانی مارول این کار را با فیلم سینمایی "انتقام جویان: پایان بازی" انجام داده بود که با افزایش تعداد سالن‌ از هزار به ۳ هزار، صعود ۲۰۰ درصدی را تجربه کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "مرد عنکبوتی: دور از خانه" شانس این را دارد که در گیشه به فروش داخلی ۴۰۰ میلیون دلار برسد و به دومین فیلم پرفروش سونی بعد از فیلم "مرد عنکبوتی" در سال ۲۰۰۲ تبدیل شود. این فیلم همچنین اولین پروژه بدون دخالت دیزنی است که از این مقدار عبور کرده است.

"مرد عنکبوتی" همچنین بهترین تابستان کمپانی سونی را از سال ۲۰۰۶ رقم زد. فیلم دیگری که به سونی کمک کرده، فیلم جدید تارانتینو است و باعث شده این کمپانی با تصاحب ۷۰۰ میلیون دلار از گیشه داخلی، به دومین استودیو پرفروش تابستان تبدیل شود.

تا روز دوشنبه فروش این فیلم در گیشه داخلی ۳۸۶ میلیون دلار و مجموع فروش آن نیز ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلار اعلام شده است.

 

مرد عنکبوتی مرد عنکبوتی: دور از خانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین