کد خبر: 39651 A

افتتاح جشنواره میامی با پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس

افتتاح جشنواره میامی با پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس

"درد و افتخار" و "پارازیت" به عنوان فیلم‌های افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم میامی انتخاب شدند.

ایران آرت: جشنواره فیلم میامی فیلم "درد و افتخار" پدرو آلمادوار را که یک فیلم زندگینامه‌ای از زندگی خود کارگردان است برای افتتاحیه این دوره خود انتخاب کرد. این فیلم با بازی آنتونیو باندراس در نقش آلمادوار و پنه‌لوپه کروز در نقش مادرش ساخته شده است. این فیلم ۱۰ اکتبر در شب افتتاحیه جشنواره به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره سالانه کارش را با نمایش فیلم "پارازیت" یا "انگل" ساخته بونگ جون-هو که موفق به کسب نخل طلای کن امسال شد، به پایان می‌برد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم مرکزی این جشنواره هم فیلم "دو پاپ" ساخته فرناندو میرلِس فیلمساز برزیلی است که با بازی آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس ساخته شده است.

"حقیقت" فیلم فرانسوی زبان ساخته کورئیدا هیروکازو برای تجلیل از کاترین دونو بازیگر فیلم، "پسر محبوب" ساخته آلما هارل با بازی شیا لابوف بر مبنای تجربیات کودکی خود بازیگر و نیز فیلم اقتباسی از کتاب "بروکلین بی‌مادر" بر مبنای فیلمنامه و نیز کارگردانی ادوارد نورتون دیگر فیلم‌های اصلی این جشنواره هستند.

این جشنواره امسال از جولی کی.براون گزارشگر تحقیقی روزنامه میامی هرالد تجلیل می‌کند که به تازگی جایزه جورج پولک را برای مجموعه مقاله‌هایش در سال ۲۰۱۸ درباره عدالت در پرونده جفری اپستین منتشر کرد.

پدرو آلمودوار آنتونیو باندراس درد و افتخار جشنواره فیلم میامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین