کد خبر: 39661 A

مثلث درخشش در فیلم جدید دل تورو/ رونی مارا همبازی دو ستاره شد

 مثلث درخشش در فیلم جدید دل تورو/ رونی مارا همبازی دو ستاره شد

رونی مارا به کیت بلانشت و بردلی کوپر در فیلم "خیابان کابوس" اضافه شد.

ایران آرت: «رونی مارا» در فیلم «خیابان کابوس» (Nightmare Alley) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» بار دیگر با «کیت بلانشت» همبازی شد. مارا و بلانشت پیش از این در فیلم «کارول» همکاری کرده بودند. «بردلی کوپر» در این فیلم نقش «استنتون کارلایل» یا «استن» را بازی می‌کند، کلاهبرداری که در دام عشق یک روان‌کاو زن می‌افتد. این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام به قلم «ویلیام لیندزی گرشان» که در سال ۱۹۴۷ فیلمی به کارگردانی «ادموند گولدینگ» بر اساس آن ساخته شد.

به گزارش ۳۰نما، «خیابان کابوس» اولین فیلمی است که پس از فیلم علمی-تخیلی و رمنس برنده‌ی اسکار «شکل آب» توسط دل تورو کارگردانی می‌شود. دل تورو فیلمنامه‌ی «خیابان کابوس» را با همکاری «کیم مورگان» برای فاکس سرچ‌لایت به نگارش درآورده است. سرچ‌لایت که با «شکل آب» در بازارهای جهانی به فروش ۱۹۲ میلیون دلاری رسیده بود، فیلم «شاخ‌گوزن» (Antlers) به تهیه‌کنندگی دل تورو و کارگردانی «اسکات کوپر» را هم عرضه خواهد کرد. کارگردان مکزیکی علاوه بر این در حال توسعه‌ی یک انیمیشن استاپ-موشن براساس داستان «پینوکیو» برای نت‌فلیکس است، اما پیش از آن «خیابان کابوس» فیلمبرداری خواهد شد.

«رونی مارا» اوایل سال جاری میلادی فیلم «مریم مجدلیه» (Mary Magdalene) را روی پرده داشت و اخیراً در فیلم‌های «ترانه به ترانه» به کارگردانی «ترنس مالیک» و «نگران نباش پیاده زیاد دور نمی‌شود» ساخته‌ی «گاس ون سنت» ظاهر شده است. او به خاطر بازی در «کارول» نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد در حالی که بلانشت هم نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

مارا در «خیابان کابوس» نقش شخصیتی به نام «مالی» را بازی می‌کند که «نزدیک‌ترین چیز به عشق حقیقی استن» توصیف شده است. دل تورو به هواداران وعده داده است که این فیلم با رده‌ی سنی بزرگسال ساخته شود و داستانی به شدت تلخ روایت کند. او می‌گوید با این پروژه برای اولین بار می‌تواند فیلمی در مورد حساسیت‌های جامعه بسازد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری «خیابان کابوس» از پاییز آینده آغاز شود. فاکس سرچ‌لایت تاریخ اکران فیلم را اعلام نکرده است.

 

کیت بلانشت بردلی کوپر گی یرمو دل تو رو دل تو رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین