کد خبر: 39858 A

صادق‌کرده فیلم‌فارسی به تلویزیون بازگشت/ خوش‌شانس‌تر از فرهاد و فردین

صادق‌کرده فیلم‌فارسی به تلویزیون بازگشت/ خوش‌شانس‌تر از فرهاد و فردین

سعید راد از لیست ممنوعه‌های تلویزیون درآمده و سالی پر از سریال را پیش روی خود دارد.

ایران آرت: ستاره مسلم فیلم‌های فارسی خوش شانس‌تر از رفقای محبوب آن سال‌هایش نه فقط روی پرده رفته که حالا در قاب تلویزیون هم می‌گنجد.

او که پیش‌تر برای جعفری جوزانی و در سریال «در چشم باد» نقش رضاخان را با موفقیت بازی کرده، حالا از لیست ممنوعه‌های تلویزیون در آمده و نه برای نقش منفی که در قامت یک مامور امنیتی به صفحه تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، از قدیمی‌ها اگر بپرسید سعید راد، او را یا به علی خوش دست، بدل استیو مک کویین در ورژن ایرانی بیلیاردباز یعنی "تنگنا" ساخته امیر نادری می‌شناسند یا صادق کُرده تصویری است که برای‌شان تداعی می‌شود. او البته نقش‌های ماندگاری را در "برزخی ها" و "عقاب ها" هم داشته و بعد به جرم ستاره فیلم فارسی بودن به محاق رفته است.

بیست سال غربت‌نشینی سهم او بود. سال های سخت که خودش در خاطراتش گفته بود کارش را به فعالیت در یک رستوران هم رسانده بود.

روزهایی که بعد دو دهه با بازی در "دوئل" و بازگشت به سینمای ایران به پایان رسیدند.

او بی شک در جوانی به جرم خوش‌تیپی و برچسب ستاره فیلم‌فارسی بودن توسط مدیران وقت سینمایی سال‌هایی سخت را سپری کرده. ولی خوش‌شانس‌تر از فردین، فرهاد مهراد، ایرج قادری و حتی متاخرینی چون جمشید هاشم‌پور جفای کمتری از آن مدیران دید و در نهایت توانست جلوی دوربین برود و حالا نزدیک به دو دهه پس از بازگشت به سینما ، "ترور خاموش" را با بازی در نقشی اصلی، آن هم یک کاراکتر مثبت، در آستانه پخش دارد.
 

13970620105051970153179410

محمدعلی فردین فیلم فارسی فرهاد مهراد در چشم باد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین