کد خبر: 39995 A

جنیفر لوپز در سینما پرفروش شد/ فیلم ترسناک "آن" در صدر گیشه

جنیفر لوپز در سینما پرفروش شد/ فیلم ترسناک "آن" در صدر گیشه

در حالی که قسمت دوم "آن" از کمپانی برادران ورانر همچنان راس باکس آفیس آمریکا را در اختیار دارد، "شیادان" فیلمی که تازه اکرانش آغاز شده جایگاه دوم را کسب کرده است.

ایران آرت: فیلم تازه اکران شده "شیادان" اولین آخر هفته اکرانش را با فروش ۳۳.۲ میلیون دلاری جشن گرفت.

این فیلم که در ۳۲۵۰ سالن سینما در آمریکای شمالی اکران شده بهترین نتیجه ممکن را گرفته است.

درام کمدی - جنایی "شیادان" ساخته لورن اسکافاریا با بازی جنیفر لوپز فیلمی با درجه R است که بر مبنای مقاله‌ای که سال ۲۰۱۵ در نیویورک تایمز نوشته شد، شکل گرفته است. فیلم درباره گروهی از زنان است که همه دارایی‌شان را در ماجرای وال‌استریت در سال ۲۰۰۸ از دست می‌دهند و تصمیم می‌گیرند این پول را هر طور که شده پس بگیرند.

اما جایگاه اول باکس آفیس همچنان در اختیار "آن: بخش دوم" ماند که در ژانر فراطبیعی و ترسناک برای دومین هفته جایگاه نخست را در اختیار خود نگه داشت. این فیلم در دومین هفته اکرانش ۴۰ میلیون دلار دیگر فروش کرد و با وجود کاهش ۵۵ درصدی به نسبت هفته پیش، جایگاهش را با قدرت حفظ کرد. این فیلم که ساخته اندی موشیاتی و محصول کمپانی نیولاین است و برادران وارنر توزیع آن را برعهده دارد، دنباله فیلم "آن" ۲۰۱۷ است و ادامه ماجرا را پی می‌گیرد.

"آن: بخش دوم" تاکنون ۱۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۲۳ میلیون دلار در سطح جهان فروخته است. این فیلم با اقتباس از رمانی از استیون کینگ ساخته شده و ۲ فیلم آن تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است.

hLEtCbO5R1e5

" فرشته سقوط کرده است" با فروش ۴.۴ میلیون دلار فیلم سوم هفته شده و در چهارمین هفته اکرانش این جایگاه را کسب کرد. این سومین فیلم از فیلم‌های این مجموعه با بازی جرارد باتلر است و تا به امروز ۶۰ میلیون دلار فروخته است.

"پسران خوب" نیز با فروش ۴.۲ میلیون دلار فیلم چهارم هفته شد. این کمدی از یونیورسال مجموع فروشش را در آمریکای شمالی به ۷۳ میلیون دلار رسانده است.

" شیر شاه" هنوز در میان ۵ فیلم اول باکس آفیس جای دارد و با فروش ۳.۵ میلیون دلار مجموع فروشش را پس از ۹ هفته حضور در سینماها به ۵۳۴ میلیون دلار در آمریکا و ۱.۶ میلیارد دلار در سطح جهانی رسانده است.

در باکس آفیس فیلم‌های موفق دیگری هم دیده می‌شوند از جمله "روزی روزگاری در هالیوود" ساخته تارانتینو که فروشش در سطح جهان را به ۳۲۹.۴ میلیون دلار رسانده و از "لعنتی‌های بیشرف" با فروش ۳۲۳.۴ میلیون دلار فراتر رفته است و پس از "جانگوی از بند رها شده" که در سطح جهان ۴۲۵ میلیون دلار فروخت، دومین فیلم پرفروش این کارگردان شده است.

با وجوود همه اینها تا به امروز باکس آفیس آمریکا کاهشی ۵.۷ درصدی را نسبت به چنین روزی در سال پیش ثبت کرده است. این در حالی است که فیلم هایی چون "جوکر"، "یخ زده ۲"، و "جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر" هنوز در راه هستند.

 

باکس آفیس جنیفر لوپز فیلم آن شیادان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین