کد خبر: 40050 A

ادعای دو تهیه‌کننده درباره مهناز افشار و بهرام رادان

ادعای دو تهیه‌کننده درباره مهناز افشار و بهرام رادان

در حالی‌که نادر مقدس مدعی شد او بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کرده، محمدحسین فرح‌بخش این ادعا را رد کرد و در اینباره توضیح داد.

ایران آرت: محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما به اظهارات اخیر نادر مقدس درباره این‌که او مهناز افشار و بهرام رادان را به سینما معرفی کرده است، واکنش نشان داد.

فرحبخش در این باره گفت: "اولین حضور مهناز افشار در سینما در فیلم "دوستان" به تهیه‌کنندگی من بود و فیلم بعدی افشار هم "شیرهای جوان" ساخته محسن محسنی‌نسب بوده و سومین بازی او در فیلم نادر مقدس بوده است."

او در گفت‌وگو با سینما اکران ادامه داد: "اگر منظور مقدس چهره شدن و دیده شدن در فیلم ایشان بوده که نقض فرمایش ایشان است زیرا با این توجیه بهرام رادان هم در فیلم "آواز قو" محصول پویافیلم تبدیل به چهره و شناخته شد."

صبح امروز نادر مقدس در گفتگو با مهر با اشاره به فیلم "شور عشق" تاکید کرده بود: آن زمان در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کردم که البته ماندگار هم شدند، البته در این فیلم بازیگران دیگری نیز حضور داشتند که همچنان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایران‌آرت، مهناز افشار و بهرام رادان سال گذشته با فیلم "آشفته‌گی" به کارگردانی فریدون جیرانی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند. این فیلم در هفته‌های آتی در اروپا اکران می‌شود و سپس اکران آن در ایران آغاز خواهد شد. 

مهناز افشار بهرام رادان محمدحسین فرحبخش نادر مقدس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین