کد خبر: 40051 A

بی‌توجهی برد پیت به جایزه اسکار

بی‌توجهی برد پیت به جایزه اسکار

برد پیت که یکی از درخشان‌ترین سال‌های کاری خود را می‌گذراند اعلام کرد در کمپین اسکار "به‌سوی ستارگان" و "روزی روزگاری در هالیوود" شرکت نمی‌کند.

ایران آرت: "برد پیت" به خاطر بازی در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" و "به‌سوی ستارگان" (Ad Astra) ساخته‌ی "جیمز گری" بهترین نقدهای دوران بازیگری خود را دریافت کرده و سال موفقی را سپری می‌کند، اما این بازیگر ۵۵ ساله تمایلی به حضور در کمپین اسکار در فصل اهدای جوایز پیش رو ندارد. پیت به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید در کمپین اسکار هیچ‌یک از نقش‌های خود در سال ۲۰۱۹ حضور نخواهد داشت.

پیت می‌گوید: "[از حضور در کمپین اسکار] امتناع خواهم کرد. منظورم این است که کسی آینده را نمی‌داند، ضمن اینکه پیروزی خوشایند است. اما هدف فیلم این است که با مخاطب ارتباط برقرار کند، چه حالا موفق شود چه یک دهه بعد. به اعتقاد من تلاش برای کسب جایزه به اصالت روایت شما صدمه می‌زند و تمرکز بر آن دست و پا گیر است."

به گزارش 30نما، نمایش پیت در "به‌سوی ستارگان" با نقدهایی پرشور همراه بود، اما بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که در اسکار ۲۰۲۰ بازی او در "روزی روزگاری در هالیوود" از بخت بیشتری برای کسب افتخار برخوردار است. انتظار می‌رود نقش او در مقابل "لئوناردو دی‌کاپریو" در "هالیوود" برای رقابت در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل اسکار ثبت شود. از اظهارات پیت به نظر می‌رسد که کمپین اسکار  او برای هر دو فیلمش در سال جاری به کنفرانس‌های مطبوعاتی اخیر محدود باشد، هرچند بازخوردهای مثبت "هالیوود" برای نامزدی او کافی است.

اوایل ماه سپتامبر پیت فاش کرده بود که از بازیگری فاصله خواهد گرفت. او در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود: " از این پس در فیلم‌های کمتر و با فاصله‌ی زمانی بیشتری ظاهر می‌شوم زیرا اکنون کارهای دیگری هست که دوست دارم انجام دهم. وقتی که احساس کنید سرانجام به خواسته‌ی خود در مورد چیزی رسیده‌اید، آنگاه وقت آن است که خواسته‌ی دیگری برای خود تعیین کنید."

پیت در چند ساله گذشته نیز سعی کرده بود کم‌کارتر باشد و با کمپانی "پلن بی" خود بیشتر به تهیه‌کنندگی فیلم‌ها بپردازد. فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به لطف درخشش پیت و دیگر ستارگانش، به دومین فیلم پرفروش تارانتینو در بازارهای جهانی تبدیل شد.

"به‌سوی ستارگان" در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

 

برد پیت سوپراستار روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین