کد خبر: 40082 A

خواننده راک در "خدایان آمریکایی" بازی می‌کند

خواننده راک در "خدایان آمریکایی" بازی می‌کند

فصل سوم "خدایان آمریکایی" سال آینده میلادی پخش خواهد شد و مرلین منسون در چهار اپیزود آن نقش‌آفرینی می‌کند.

ایران آرت: "مرلین منسون" خواننده‌ی راک آمریکایی به عوامل فصل سوم سریال فانتزی "خدایان آمریکایی" (American Gods) شبکه‌ی استارز ملحق شد. او با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بیگانه نیست و سابقه‌ی حضور در سریال‌ "فرزندان آنارشی" (Sons of Anarchy) شبکه‌ی FX را دارد و قرار است در "خدایان آمریکایی" نقش "جوهان ونگرن" خواننده‌ی گروه وایکینگ دث متال "بلاد دث" را ایفا کند. ونگرن و "بلاد دث" سرچشمه‌ی قدرتی برای "آقای چهارشنبه" با بازی "ایان مک‌شین" است.

به گزارش 30نما، "شیک ایگلی" شورانر سریال اضافه شدن منسون به این سریال که از رمان "نیل گیمن" اقتباس شده می‌گوید: "همکاری با آقای منسون در فصل سوم "خدایان آمریکایی" بدون شک برای من که از قدیم‌الایام او را به عنوان مؤلف، هنرمند، موسیقی‌دان و بازیگر تحسین می‌کردم هیجان‌انگیز خواهد بود. اضافه شدن انرژی منحصر به فرد، شوخ‌طبعی و شور و شوق بی‌پایان او برای نقش جوهان "شوریده‌ای" اسکاندیناویایی که به اودین خدمت می‌کند وعده‌ی لحظاتی اریجینال، تکان‌دهنده و به شکل یکه‌ای سرگرم‌کننده می‌دهد."

فصل سوم "خدایان آمریکایی" سال آینده میلادی پخش خواهد شد و منسون با نام واقعی "برایان وارنر" در چهار اپیزود آن نقش‌آفرینی می‌کند. فصل اول سریال آپریل ۲۰۱۷ (اردیبهشت ۱۳۹۶) روی ایر رفت و فصل دوم آن ماه مارس گذشته از شبکه‌ی کابلی استارز متعلق به استودیوی لاینزگیت پخش شد.

"برایان فولر" و "مایکل گرین" که از کتاب گیمن برای تلویزیون اقتباس کرده‌اند در فصل نخست به عنوان شورانر فعالیت کردند. آن‌ها پس از به وجود آمدن اختلاف نظر با مسؤلین شبکه از پروژه خارج شدند تا "جسی الکساندر" در مقام شورانر سریال را در فصل دوم به پیش ببرد.

فوریه‌ی گذشته گزارش شده بود که شبکه سفارش ساخت فصل سوم "خدایان آمریکایی" را صادر کرده و ایگلی را به عنوان شورانر فصل سوم معرفی کرده است.

 

موسیقی راک خواننده راک خدایان آمریکایی مرلین منسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین