کد خبر: 40123 A

زمان اکران فیلم جدید وس اندرسون/ نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیست‌ها

زمان اکران فیلم جدید وس اندرسون/ نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیست‌ها

"گزارش فرانسوی" نامه‌ی عاشقانه‌ای به ژورنالیست‌ها توصیف شده که داستانش در قرن بیستم و یک شهر فرانسوی روی می‌دهد.

ایران آرت: فاکس سرچ‌لایت رسماً اعلام کرد که فیلم جدید "وز اندرسون" در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. فیلم "گزارش فرانسوی" درامی ژورنالیستی است که دهمین فیلم اندرسون به شمار می‌آید و سرچ‌لایت امتیاز پخش جهانی آن را خریداری کرده است. این اتفاق چندان دور از ذهن نبود چرا که استودیو بسیاری از آثار اندرسون از جمله "دارجلینگ محدود"، "هتل بزرگ بوداپست"، و "جزیره‌ی سگ‌ها" (Isle of Dogs) را پخش کرده است. "آقای فاکس شگفت‌انگیز" نیز توسط استودیوی فاکس قرن بیستم اکران شده بود. اکنون که دیزنی استودیوهای فاکس و زیرشاخه‌هایش را خریداری کرده، "گزارش فرانسوی" اولین فیلم اندرسون برای دیزنی پس از "زندگی در آب با استیو زیسو" به حساب خواهد آمد.

"استیو گیلولا" با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفته است: "بسیار هیجان‌زده‌ایم که به دنیای تماماً اریجینال و شناخته‌شده‌ی "وز اندرسون" انداخته خواهیم شد. همکاری‌های پیشین ما با وز استثنائی بوده‌اند‌ و ما مشتاقیم دوباره با او و گروه "اندین پینت‌براش" در "گزارش فرانسوی" همکاری کنیم."

به گزارش 30نما، "گزارش فرانسوی" نامه‌ی عاشقانه‌ای به ژورنالیست‌ها توصیف شده که داستانش در قرن بیستم و یک شهر فرانسوی روی می‌دهد و مجموعه‌ای از گزارش‌ها را به تصویر می‌کشد که در مجله‌ی "گزارش فرانسوی" منتشر شدند. بازیگران فیلم شامل "بنیسیو دل تورو"، "جفری رایت"، "آدرین برودی"، "فرانسیس مک‌دورمند"، "تیموتی شملی"، "لئا سیدو"، "تیلدا سوئینتون"، "متیو آمالریک"، "استیون پارک"، "اوون ویلسون"، و "بیل ماری" می‌شوند.

فاکس سرچ‌لایت ضمن تأیید پخش جهانی فیلم اعلام کرده است که "گزارش فرانسوی" را در سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند. این در حالی است که اوایل سال جاری میلادی اندرسون گفته بود ممکن است فیلم تا پایان سال ۲۰۱۹ آماده‌ی نمایش شود، اما فاکس سرچ‌لایت فیلم را برای سال آینده نگه خواهد داشت. سرچ‌لایت "هتل بزرگ بوداپست" و "جزیره‌ی سگ‌ها" را در جشنواره‌ی برلین اکران کرده و سپس در ماه مارس در آمریکا به نمایش درآورده بود، بنابراین به نظر می‌رسد که "گزارش فرانسوی" همین مسیر را ادامه دهد.

فاکس سرچ‌لایت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد و اخیراً جایزه‌ی مردمی جشنواره‌ی فیلم تورنتو را با فیلم "جوجو خرگوش" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" تصاحب کرده است.

هالیوود وس اندرسون وز اندرسون گزارش فرانسوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین