کد خبر: 40199 A

دنیل کریگ کارآگاه شد/ ماجرای قتل مشکوک یک رمان‌نویس

دنیل کریگ کارآگاه شد/ ماجرای قتل مشکوک یک رمان‌نویس

اکران فیلم "Knives Out" برای روز شکرگزاری در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 98) برنامه‌ریزی شده است.

ایران آرت: فیلم جنایی و رازآلود "Knives Out" که در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد، توانست تحسین و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و برای اکران عمومی در پاییز آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، رایان جانسون با ساخت این فیلم قصد داشته که ادای دینی به آثار "آگاتا کریستی" که فیلم بر اساس رمان او ساخته شده است، داشته باشد. 

رایان جانسون که تجربه کارگردانی فیلم‌هایی از جمله "جنگ ستارگان" و "لوپر" را در کارنامه دارد وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته است، هم‌چنین جانسون علاوه بر کارگردانی این فیلم نوشتن فیلم‌نامه آن را که از رمان آگاتا کریستی الهام گرفته، بر عهده داشته است.

جانسون، گریک و رام برگمن به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند، هم‌چنین کمپانی "لاینزگیت" وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده گرفته است و این کمپانی امیدوار است که در فروش این فیلم موفقیت زیادی کسب کند.

دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنوا بلنک، کریس ایوانز در نقش رنسام ترومبی، جیمی لی کرتیس در نقش لیندا ترومبی، مایکل شنون در نقش والت ترومبی، کیت استنفیلد در نقش کارآگاه الیوت، آنا د آرماس در نقش مارتا کابررا، تونی کولت در نقش جونی ترومبی، کاترین لانگفورد در نقش مگ ترومبی، کریستوفر پلامر در نقش هارلان ترومبی، دان جانسون در نقش ریچارد ترومبی و جیدن مارتل در نقش پسر والت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "Knives Out" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم "Knives Out" درباره هارلن ترومبی، رمان نویس مشهور جنایی است که درست پس از جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش، در ملک شخصی خود به قتل می‌رسد و سپس کارآگاه کنجکاو و خوش‌رفتاری به نام بنویت بلان، به طور مرموزی تحقیقات خود برای حل معمای قتل ترومبی آغاز می‌کند. بلان سعی می‌کند از طریق رفتارهای عجیب اعضای خانواده غیرمتعارف ترومبی و دروغ‌هایشان، پرده از راز مرگ ترومبی بردارد.

کمپانی‌هایی از جمله  " FilmNation Entertainment"، " Media Rights Capital" و " Ram Bergman Productions" در تولید این اثر جنایی- رازآلود نقش داشته‌اند.

اکران فیلم "Knives Out" برای روز شکرگزاری در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 98) برنامه‌ریزی شده است.

هالیوود دنیل کریگ رایان جانسون رام برگمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین