کد خبر: 40339 A

حضور سه بازیگر معروف قدیمی در "دنیای ژوراسیک 3"

حضور سه بازیگر معروف قدیمی در "دنیای ژوراسیک 3"

بازگشت لورا درن، سم نیل و جف گلدبلوم به "دنیای ژوراسیک 3" تأیید شد.

ایران آرت: استودیوی یونیورسال پیکچرز برای قسمت سوم "دنیای ژوراسیک"، لورا درن، سم نیل و جف گلدبلوم ستارگان نسخه‌ی ابتدایی "پارک ژوراسیک" را بازمی‌گرداند تا "کریس پرت" و "برایس دالاس هاوارد" ملحق شوند. "کالین ترورو" نیز برای کارگردانی دنباله و فیلمبرداری پروژه از اوایل سال جدید میلادی بازخواهد گشت.

درن شب گذشته در مراسم اکران فیلم کوتاه هشت دقیقه‌ای ترورو  تحت عنوان "نبرد در بیگ راک" (Battle at Big Rock) فاش کرد که به همراه نیل و گلدبلوم به چندگانه بازمی‌گردند. در قسمت دوم "دنیای ژوراسیک" به کارگردانی "جی.ای. بایونا"، دایناسورها از جزیره آزاد شدند و به دنیای انسان‌ها قدم گذاشتند، بنابراین انتظار می‌رود داستان قسمت سوم از همین جا پی گرفته شود.

به گزارش 30نما، "استیون اسپیلبرگ" و ترورو تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود و "امیلی کارمایکل" که "حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان" (Pacific Rim Uprising) را در کارنامه دارد، در نگارش فیلمنامه با ترورو همکاری می‌کند.

درن، نیل و گلدبلوم، همگی نقش‌های پیشین خود را در بلاک‌باستر سال ۱۹۹۳ را که آغازگر یک چندگانه ۵ میلیارد دلاری بود تکرار خواهند کرد. درن در نقش "دکتر الی ستلر" ظاهر می‌شود و نیل در نقش "دکتر آلن گرنت" که در "پارک ژوراسیک ۳" معرفی شد. گلدبلوم در فیلم‌های "دنیای گمشده: پارک ژوراسیک" در سال ۱۹۹۷ و "دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون" در سال ۲۰۱۸ نقش "ایان ملکوم" را ایفا کرده است.

 

استیون اسپیلبرگ دنیای ژوراسیک جف گلدبلوم سم نیل لورا درن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین