کد خبر: 40370 A

دلیل ناتالی پورتمن برای جدایی از دنیای ابرقهرمان‌ها

دلیل ناتالی پورتمن برای جدایی از دنیای ابرقهرمان‌ها

ناتالی پورتمن که اکنون دوباره به دنیای سینمایی مارول بازگشته است، درباره جدایی خود از قسمت سوم فیلم ابرقهرمانی "ثور" توضیح داد.

ایران آرت: ناتالی پورتمن غیبت محسوس خود از "ثور: رنگراک" را پیش از بازگشت خود به عنوان خانم ثور در فیلم جدید مارول توضیح داد.

این بازیگر در دو نسخه اول این سری از فیلم‌ها درباره خدای رعد، ثور در سال ۲۰۱۱ و ثور: جهان تاریک در ۲۰۱۳، نقش خانمی دانشمند را بازی می‌کند.

با این وجود او در قسمت سوم این سری حضور ندارد که ستارگانی همچون کریس همسورث و تام هیلدستون را به همراه سایرین به تصویر می‌کشد.

گرچه هواداران این فیلم نمی‌دانستند چرا او (و شخصیت‌اش در فیلم، جین فاستر) در این فیلم حضور نداشتند، وی می‌گوید فقط به این خاطر که حضور او در آنجا، داستان را بی‌معنی می‌کرد.

به گزارش ایندیپندنت، ناتالی پورتمن به ای‌تی گفت: "خب من در داستان ثور رنگراک نبودم به خاطر جایی که در آن افتاق می‌افتاد. این فیلم روی زمین اتفاق نمی‌افتاد و شخصیت من در زمین زندگی می‌کند".

برخلاف ثور و لوک، شخصیت‌های بازی‌شده توسط همسورث و هیدلستون، خانم فاستر انسان است و اهل سیاره زمین.

"متاسف است که جین او را ول کرد" که ثور هم در پاسخی نه چندان باورپذیر می‌گوید "با توافق از هم جدا شدیم".

بعد از اعلام عمومی در جشنواره کمیک کان سن دیگو در ماه ژوییه، پورتمن اکنون آماده بازگشت به دنیای مارول در نقش ثور است.

او در فیلم ثور: عشق و رعد، به عنوان یک ابرقهرمان ظاهر خواهد شد. این فیلم توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده و قرار است در ماه نوامبر ۲۰۲۱ راهی پرده سینماها شود.

 

ناتالی پورتمن ثور ثور: رگنراک ثور 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین