کد خبر: 40516 A

فیلم پرستاره اسکورسیزی راهی هند می‌شود

فیلم پرستاره اسکورسیزی راهی هند می‌شود

"مرد ایرلندی"، "به سوی ستارگان" و "گزارش" در جشنواره فیلم بمبئی اکران می‌شوند.

ایران آرت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی بمبئی با فیلم "موتون" به زبان جنوب هندوستان افتتاح می‌شود. این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم تورنتوی کانادا اکران شد.

بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم بمبئی با ترکیبی از سینمای بین‌الملل و هند آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس، در بخش غیر رقابتی بین‌المللی این رویداد، فیلم‌هایی نظیر "اَد استرا" ساخته "جیمز گرِی" و با بازی "برد پیت، "مرد ایرلندی" ساخته "مارتین اسکورسیزی" با بازی بزرگانی چون "آل‌پاچینو" "رابرت دنیرو" و "جو پسی" و "گزارشی از آدام درایور" ساخته "اسکات زی برن" اکران خواهند شد.

این ترکیب همچنین شامل فیلم‌های "درد و افتخار" ساخته "پدرو آلمادوار" با بازی "آنتونیو باندراس" "متاسفیم جاماندی" اثر "کِن لوچ"، "پسر محبوب" ساخته "آلما هارِل" و "سوغات" ساخته "جوانا هاگ" که اکران اول خود را در جشنواره سان دَنس تجربه کرده‌اند، "دستکش طلایی" ساخته "فتیه آکین" که در جشنواره برلین اکران شد و "اواسط تابستان" از "آری آستر" می‌شود.

در جشنواره امسال بمبئی، "فرناندو میرِلِس" که چندین نامزدی اسکار را در سال ۲۰۰۲ برای فیلم "شهر خدا" کسب کرد با جایزه عالی سینما تقدیر می‌شود. همچنین مستر کلاسی از سوی این کارگردان در خلال جشنواره برگزار می‌شود. جدیدترین فیلم این کارگردان "دو پاپ" نام دارد که با بازی "آنتونی هاپکینز" و "جاناتان پرایس" تحسین جشنواره تلوروید را به دنبال داشت. این فیلم اکران اول خود را در جشنواره تورنتو داشت و قرار است توسط نت‌فلیکس در تاریخ بیستم دسامبر در جهان اکران و توزیع شود.

"دیپتی ناوال" و "دِو پاتل" هنرپیشگان کهنه‌کار هندی نیز در این دوره از جشنواره فیلم بمبئی تقدیر می‌شوند.

 

مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو برد پیت آل پاچينو به سوی ستارگان اد استرا جشنواره فیلم بمبئی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین