کد خبر: 40634 A

سریال پرطرفدار نوجوان‌ها تمدید شد

سریال پرطرفدار نوجوان‌ها تمدید شد

فصل چهارم سریال "چیزهای عجیب" در سبک علمی تخیلی و ترسناک با بازی میلی بابی براون ساخته می‌شود.

ایران آرت: مت و راس دافر، نویسندگان سریال "چیزهای عجیب" رسماً قرارداد چندساله‌ی جدیدی با نت‌فلیکس برای تولید عناوین تلویزیونی و سینمایی به امضاء رساندند. بنابراین دور از انتظار نیست که "چیزهای عجیب" سفارش ساخت فصل چهارم را دریافت کرده باشد.

برادران دافر می‌گویند: "از اینکه همکاری خود با شبکه‌ی نت‌فلیکس را ادامه می‌دهیم بسیار هیجان‌زده‌ایم. "تد ساراندوس"، "سیندی هالند"، "برایان رایت" و "مت تانل" فرصت بزرگی در اختیار ما و سریال‌مان قرار دادند و زندگی ما را برای همیشه تغییر دادند. از اولین جلسه‌ی ملاقات برای طرح ایده‌ها تا انتشار فصل سوم "چیزهای عجیب"، تمامی اعضای گروه در نت‌فلیکس از ما حمایت کردند و آزادی عملی دادند که همیشه در رؤیا می‌دیدیم. بسیار مشتاقیم تا داستان‌های بیشتری در کنار هم روایت کنیم و البته با بازگشت به هاکینز آغاز کنیم!"

به گزارش 30نما، قرارداد برادران دوقلوی دافر تنها یکی از قراردادهای گران‌قیمت نت‌فلیکس با فیلمسازان در‌ سال‌های اخیر است. آن‌ها اخیراً با "پتی جنکینز" کارگردان "زن شگفت‌انگیز"، "دیوید بنیاف" و "دن وایس" نویسندگان "بازی تاج‌وتخت" و دیگر فیلمسازان صاحب نامی مانند "رایان مورفی" و "شوندا رایمز" قراردادهایی منعقد کرده‌اند.

ساراندوس می‌گوید: "برادران دافر با "چیزهای عجیب" قلب هواداران سراسر دنیا را تسخیر کردند و ما بسیار خوشحالیم که همکاری خود با آنان را گسترش می‌دهیم تا خلاقیت‌شان را در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر نشان دهند و مشترکین ما را به وجد آورند."

سریال "چیزهای عجیب" که به فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۸۰ ادای دین می‌کند، تابستان سال ۲۰۱۶ از نت‌فلیکس پخش شد و از آن پس افتخارات زیادی از جمله ۳۰ نامزدی و شش جایزه‌ی امی را تصاحب کرد. دافرها که سریال‌ را نوشته و کارگردانی می‌کنند، پیش از این بر روی سریال "ویوارد پاینز" فاکس کار کرده بودند و فیلم ترسناک آخرالزمانی "مخفی" را برای برادران وارنر ساختند.

هالیوود چیزهای عجیب سریال پربیننده چیزهای عجیب 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین