کد خبر: 40695 A

عذرخواهی امیر حسین صدیق از مردم/ فشار بر روی بازیگران "مرضیه" زیاد بود

عذرخواهی امیر حسین صدیق از مردم/ فشار بر روی بازیگران "مرضیه" زیاد بود

امیر حسین صدیق به خاطر فضای غمگین سریال "مرضیه" از مردم عذرخواهی کرد.

ایران آرت،  بازیگر سریال "مرضیه" از مردم به دلیل فضای تلخ و غمگین سریال مرضیه عذرخواهی کرد و گفت که صداوسیما حتی در خارج از ایام سوگواری برنامه‌های غمگین و کسل‌کننده پخش می‌کند.

امیرحسین صدیق بازیگر نام آشنای ایرانی، فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی در تئاتر آغاز کرد. سال ۱۳۷۱ در فیلم "قافله" مقابل دوربین رفت و در اولین تجربه تلویزیونی خود با سریال "قصه‌‌های تا‌به‌‌تا" معروف به "زی زی گولو" در نقش "آقای پدر" به شهرت رسید و همین موضوع باعث شد بازیگری را ادامه دهد.

"دردسرهای عظیم 2"، "روزگار قریب"، "بدون شرح"، "آب پریا" و "کتابفروشی هد هد" ازجمله سریال‌هایی هستند که این بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. صدیق روزهای اخیر سریال "مرضیه" به کارگردانی فلورا سام را روی آنتن داشت که پخش آن از شبکه دو به پایان رسیده است.

به گزارش پانا، صدیق درباره سریال "مرضیه" و نظر مخاطبان گفت: "زمان پخش این سریال مشغول فیلمبرداری فیلمی در شهرستان بودم و موفق نشدم تمام قسمت‌های سریال را ببینم یا بازخورد مردم را بسنجم، اما در فضای مجازی خیلی‌ها به فضای غمگین و تلخ این سریال اعتراض کردند."

وی افزود: "این روزها آنقدر شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور نامساعد است که حال مردم زیاد خوب نیست."

صدیق درباره نیاز مردم به برنامه‌های مفرح گفت: "در ایامی از سال پخش برنامه‌های شاد و مفرح امکان‌پذیر نیست. پس مردم حق دارند در باقی ماه‌های سال برنامه‌های شاد و مفرح داشته باشند و شادی کنند؛ اما مشکل این است که صدا و سیما اغلب در حال پخش برنامه‌های غمگین و کسل کننده است؛ حتی خارج از ایام عزاداری. من به مردم حق می‌دهم و از آن‌ها به خاطر فضای تلخ "مرضیه" عذرخواهی می‌کنم، اما از آنجا که موضوع این سریال جدی بود، قرار شد پخش آن در ماه محرم باشد."

بازیگر سریال "مرضیه" درباره دلیل پرداختن کارگردان‌ها و فیلمنامه نویسان به موضوعاتی مانند اختلاس و پولشویی گفت: "اختلاس و پولشویی ازجمله موضوعاتی هستند که هرازگاه خبری تازه از آن به گوش مردم می‌رسد. آنها مکررا اخبار اختلاس‌های چند هزار میلیاردی را می‌شنوند و این درحالی است که فقط تعداد کمی از این اتفاقات رسانه‌ای می‌شوند."

وی افزود: "اینکه نویسندگان یا فیلمنامه نویسان بخواهند به موضوعات این چنینی بپردازند کاملا طبیعی است. سوال اینجاست که آیا آنها اجازه دارند آن طور که می‌خواهند ماجرا را بنویسند و داستان را به سرانجام برسانند، یا اینکه فقط سریالی ساخته می‌شود تا مردم فکر کنند که در ایران هم می‌شود در مورد این موضوعات حرف زد! باید صبر کنیم این سریال‌ها کامل پخش شوند و به مرور زمان بازخوردهای آن در جامعه ببینیم."

وی ادامه داد: "اتفاقی که برای "مرضیه" افتاد همین بود. آنقدر فشار در پشت صحنه برای ساخت سریال و به موقع رساندن آن به آنتن زیاد بود که همه ما اذیت شدیم. مدیران باید بیشتر به فکر مردم باشند و حواسشان به مناسبت‌ها باشد. یعنی از حالا که ماه محرم در حال اتمام است باید به فکر محرم سال بعدی باشند و برای آن برنامه‌ریزی کنند. مشکل دیگر ما این است که متاسفانه مدیران هر دو سال یا چهار سال عوض می‌شوند؛ کسی به صورت جدی برای تلویزیون دل نمی‌سوزاند و همه به دنبال منافع خودشان هستند."

صدا و سیما امیر حسین صدیق پولشویی سریال مرضیه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین