کد خبر: 40815 A

روزشمار برای فصل آخر "سوپرنچرال"/ بازیگران خسته شده‌اند؟

روزشمار برای فصل آخر "سوپرنچرال"/ بازیگران خسته شده‌اند؟

این سریال می‌توانست باز هم ادامه داشته باشد البته اگر بازیگران حاضر بودند سریال را ادامه دهند.

ایران آرت: بسیاری از هواداران سریال سوپرنچرال برای تماشای فصل آخر این سریال آماده شده‌اند. سریالی که بین بسیاری از مردم در سراسر جهان طرفدارانی دارد و محوریت آن بر اساس موضوعات ماوراءالطبیعه و تخیلی است.

در حالی که برای تماشای فصل آخر سوپر نچرال آماده می شوید بد نیست بدانید که این سریال می توانست باز هم ادامه داشته باشد البته اگر بازیگران حاضر بودند سریال را ادامه دهند.

اگر از علاقه مندان سریال باشید احتمالا می داندی سم (جرد پادالکی) و دین (جنسن اکلس) وینچستر که به برادران وینچستر مشهور به عنوان شکارچیان نیروهای خبیث و شیاطین شناخته می شوند. البته این شغل خانوادگی بوده و پیش از آنها پدرشان جان وینچستر و مادرشان نیز در این شغل فعالیت می کرده.

به گزارش انتخاب، این دو نفر ایالت به ایالت و شهر به شهر به دنبال نشانه های شوم می گردند و سعی دارند بر شر پیروز شوند. این مجموعه پر طرفدار که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است از سال 2005 تا کنون بین محبوب ترین سریالهای جهان طبقه بندی می شود. محبوبیتی که برخی به جذابیت ظاهری دو برادر وینچستر و برخی به موضوع شیطانی سریال مرتبط می دانند.

در حال حاضر بینندگان منتظر تماشای فصل پانزدهم سریال در 20 قسمت هستند که قرار است پایانی بر سرنوشت دو برادر باشد. جالب است بدانید که بازیگرانی که نقش سم و دین را بازی می کنند ، این موضوع را صراحتا روشن کرده اند که تصمیم دارند به بازی خود را در این سریال پایان دهند. پادالکی و اکلس بارها در مصاحبه های مختلف اظهار کرده اند که به خاطر درگیر نشدن در دام تکرار دوست دارند به بازی خود در این سریال پایان دهند.

 

هالیوود سریال سوپرنچرال جرد پادالکی جنس اکلس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین