کد خبر: 40880 A

همراهی جنیفر آنیستون با اسکورسیزی/ حمله خانم بازیگر به مارول

همراهی جنیفر آنیستون با اسکورسیزی/ حمله خانم بازیگر به مارول

جنیفر آنیستون نیز در ادامه انتقادهای اسکورسیزی از مارول به این کمپانی تاخت.

ایران آرت، جنیفر آنیستون گفته معتقد است مارول صنعت سینما را تقلیل داده است.

این سخنان پس از آن بیان شده که مارتین اسکورسیزی فیلم‌های مارول را به پارک‌های موضوعی تشبیه کرد و گفت این فیلم‌ها سینما نیستند.

آنیستون در گفت‌وگو با ورایتی و در پاسخ به سوالی مبنی به این که چه شد که دوباره به تلویزیون برگشت، بر نقش شبکه‌های اینترنتی و تاثیر آنها بر برنامه‌های تلویزیونی حرف زد و گفت آنها برنامه‌های باکیفیتی تولید کردند که موجب شد تا تلویزیون متحول شود و همین بود که فکر کردم این آثار از کارهای اخیر من بهترند.

به گزارش مهر، وی همچنین درباره تغییر چشم‌انداز در صنعت سینما حرف زد و گفت مارول جایگزین نگاه درست درباره سینما شده است.

بازیگر سریال "دوستان" که پس از چندین سال با "برنامه صبحگاهی" اپل به تلویزیون بازگشته، فیلم‌های مارول را موجب نبودن فیلم‌های خوب در سینما دانست.

وی افزود: با وجود فیلم‌های پرخرج مارول برای من که علاقه‌ای به بازی در کنار پرده‌های سبز ندارم، انتخاب‌ها مدام در حال کاهش‌ هستند.

وی گفت: نگاه می‌کنی و می‌بینی که همه چیز دارد محدود و محدودتر می‌شود و فیلم‌های بزرگ مارول باقی مانده است.

آنیستون یادآور شد که دوست دارد به دوره فیلم‌های مگ رایان برگردد و افزود: فکر می‌کنم خیلی خوشایند باشد که به یک سالن سینما بروی و یک گوشه دنج بنشینی. فکر می کنم به یک تجدید حیات نیاز داریم. بگذارید فیلمی مانند "شرایط مهرورزی" دوباره ساخته شود. فیلم‌هایی مثل "فرانکنشتاین جوان"، "بهشت می‌تواند صبر کند"، "دختر خداحافظی" و "زین‌های شعله‌ور".

این در حالی است که پس از سخنان اسکورسیزی، ادوارد نورتون هم به دفاع از وی برخاست و این فیلم‌ها را نازل خواند و در برابر رابرت داونی جونیور گفت این فیلم‌ها از نظر وی سینماست.

 

مارتین اسکورسیزی جنیفر آنیستون مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین