کد خبر: 41150 A

واکنش وزیر ارشاد به پوشش‌های جنجالی بازیگران زن

واکنش وزیر ارشاد به پوشش‌های جنجالی بازیگران زن

سیدعباس صالحی در واکنش به سوال خبرنگاران درباره پوش هنرمندان زن در آیین‌های مختلف گفت: این اتفاقات در فضای رسمی نبوده که بخواهند برای پوشش خود از ما اجازه بگیرند و با اجازه حضور پیدا کنند.

ایران آرت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به جنجال‌های اخیر برای پوشش چند هنرمند زن گفت: این نوع پوشش در فضای رسمی اتفاق نیوفتاده است.

به گزارش ایرنا، سید عباس صالحی در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص پوشش هنرمندان زن در آیین‌های مختلف و اینکه اخیرا حضور چند هنرمند زن در یک مراسم نمایش فیلم با پوششی خاص موجب انتشار اخباری در این مورد شده، اظهار داشت: افرادی که در این مراسم بودند کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی هم حضور دارند؛ اما این اتفاق در فضای رسمی نبوده که بخواهند برای پوشش خود از ما اجازه بگیرند و با اجازه حضور پیدا کنند.

در همین حال، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از حواشی پوشش برخی بازیگران سخن گفت و از اقدام برای تهیه یک دستورالعمل در این‌باره خبر داد.

وی در این‌باره گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست و مورد اخیر بیشتر بازیگران مطرح در تلویزیون بودند و سینما هم فرقی نمی‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره‌های هنری، سینمایی، ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول و چارچوب را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزارکنندگان مراسم سینمایی باید متعهد شوند اصول و چارچوب‌هایی را رعایت کنند تا شاهد موارد این‌چنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی که در برنامه صبحگاهی شبکه سه صحبت می‌کرد، در پایان گفت: در چند سال اخیر درخواست ما در جشنواره ملی فیلم فجر این بود که مثل خیلی از رویدادهای معتبری که اتفاق می افتد، عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا هم شانیت مراسم هم افراد رعایت شود و اگر به این سمت برویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازیگر زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین