کد خبر: 41191 A

ستاره سینما بازی در "بتمن" را رد کرد

ستاره سینما بازی در "بتمن" را رد کرد

جونا هیل و برادران وارنر برای حضور هیل در فیلم "بتمن" به توافق نرسیدند.

ایران آرت: اوایل این ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جونا هیل، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم "مانیبال" و فیلم "گرگ وال استریت"، در حال انجام مذاکره با شرکت برادران وارنر برای بازی در نقش آنتاگونیست در فیلم "بتمن" است که گفته می‌شد او قرار است نقش نقش ریدلر یا پنگوئن را قرار بود در این فیلم بازی کند.

اکنون برادران وارنر باید به‌دنبال بازیگر دیگری برای نقش ریدلر یا پنگوئن باشد. ورایتی تایید کرد که جونا هیل و برادران وارنر به توافق نرسیده و این بازیگر ۳۵ ساله رسما از حضور در فیلم "بتمن" انصراف داده است. اگرچه دلیل رسمی این موضوع منتشر نشده، اما پیش از این اختلافاتی در مورد دستمزد هیل منتشر شده بود که او درخواست دستمزد بسیار زیادی را برای حضور در این فیلم کرده بود.

به گزارش برنا، در حال حاضر حضور رابرت پتینسون، بازیگر فیلم "فانوس دریایی" و فیلم "تنت"، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی و زوئی کراویتز، سریال "دروغ‌ های کوچک بزرگ"، به‌عنوان بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کت وومن در فیلم "بتمن" قطعی شده است و جفری رایت، بازیگر سریال "وست ورلد"، نیز همچنان در حال مذاکره برای حضور در این فیلم از مجموعه DC (دی سی) و بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون است. مت ریوز، کارگردان فیلم "جنگ برای سیاره میمون‌ها" وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد.

پیش از این ورایتی گفته بود که مراحل فیلم‌برداری فیلم "بتمن" از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و قابل انتظار است که به مراحل استخدام بازیگر این فیلم نیز کمی سرعت بیشتری داده شود.

فیلم "بتمن" برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

هالیوود بتمن جونا هیل فیلم بتمن بت من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین