کد خبر: 41220 A

نیکول کیدمن مادر شاهزاده می‌شود

نیکول کیدمن مادر شاهزاده می‌شود

نیکول کیدمن در حال مذاکره است تا به فیلم "شمالی" به کارگردانی رابرت اگرز بپیوندد.

ایران آرت: "رابرت اگرز" برای فیلم بعدی خود به سراغی داستانی در قرن دهم میلادی به نام "شمالی" می‌رود. کلایدر گزارش داده است که نیو ریجنسی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ی اگرز و "سیون" رمان‌نویس ایسلندی تولید می‌کند. "شمالی" تازه‌ترین اثر اگرز پس از "ساحره" و "فانوس دریایی" است که در جشنواره‌ی کن با استقبال منتقدین همراه شد و به زودی توسط استودیوی A24 در آمریکا اکران می‌شود.

داستان "شمالی"‌ در یک جزیره و در قرن دهم میلادی می‌گذرد. فیلمنامه در مورد شاهزاده‌ای اسکاندیناویایی است که می‌خواهد انتقام قتل پدرش را بگیرد. "الکساندر اسکارزگارد" در حال مذاکره با استودیو است تا در نقش شاهزاده بازی کند. دیگر بازیگرانی که برای فیلم در نظر گرفته‌ شده‌اند شامل "بیل اسکارزگارد" برادر الکساندر بازیگر فیلم‌های "آن" (It)، "نیکل کیدمن"، "ویلم دافو" و "آنیا تیلور-جوی" می‌شوند. کیدمن در حال مذاکره برای بازی در نقش مادر شاهزاده است.

به گزارش 30نما، در صورت نهایی شدن قراردادها، اگرز با فیلم "شمالی" بار دیگر با دافو و تیلور-جوی همکاری خواهد کرد. او به ترتیب در فیلم‌های "فانوس دریایی" و "ساحره" با این دو همکاری کرده بود. تیلور-جوی قرار بود در مقطعی در بازسازی "نوسفراتو" برای اگرز جلوی دوربین برود اما این پروژه به مرحله‌ی تولید نرسید.

بنابر ادعای منابع نزدیک به پروژه، "بیورک" خواننده‌ی ایسلندی هم ممکن است در یکی از نقش‌های مکمل فیلم حضور داشته باشد. آخرین فیلم بزرگ این خواننده درام موزیکال "رقصنده در تاریکی" به کارگردانی "لارس فون تریه" در سال ۲۰۰۰ بوده است که جایزه‌ی بهترین بازیگری را در جشنواره‌ی کن برایش به ارمغان آورد.

اگرز به خاطر توجه‌اش به جزئیات تاریخی در آثارش شناخته می‌شود، بنابراین تولید فیلم تاریخی دیگری که داستانش به قرن دهم می‌رود غافلگیرکننده نیست. "فانوس دریایی" اگرز از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهرماه) در آمریکا اکران می‌شود.

 

نیکول کیدمن رابرت اگرز فیلم شمالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین