کد خبر: 41225 A

مرد آهنی سینما در نقش دکتر دولیتل

مرد آهنی سینما در نقش دکتر دولیتل

رابرت داونی جونیور ستاره فیلم‌های "انتقام‌جویان" در نقش جدیدی خارج از دنیای سینمایی مارول دیده خواهد شد.

ایران آرت: استودیوی یونیورسال سرانجام اولین تریلر "دولیتل" (Dolittle) با بازی "رابرت داونی جونیور" در اولین نقش بزرگش پس از خروج از "دنیای سینمایی مارول" منتشر شد. بازیگر "مرد آهنی/تونی استارک" در اولین نقش غیر-مارولی خود از سال ۲۰۱۴ و فیلم "قاضی" (The Judge) ظاهر می‌شود. کارگردانی "دولیتل" به "استیون گاگان" سپرده شده که "سریانا" (Syriana) را در کارنامه دارد.

"دولیتل" بازسازی داستان کلاسیک فیلم‌های "دکتر دولیتل" توصیف شده و ماجرای پزشکی را روایت می‌کند که کشف می‌کند می‌تواند با حیوانات صحبت کند. او پس از کشف استعداد خود تصمیم می‌گیرد از قدرت‌هایش برای جستجوی درمان بیماری "ملکه ویکتوریا" با بازی "جسی باکلی" استفاده کند و همزمان استعداد توانایی ارتباط با حیوانات را مخفی کند.

به گزارش 30نما، اقتباس جدید از داستان "دکتر دولیتل" از مدت‌ها قبل آغاز شده بود. این پروژه در مارس سال ۲۰۱۷ رونمایی شد اما از آن زمان به بعد به موانع مختلفی برخورد کرد. آپریل سال ۲۰۱۹ گزارش شد که بخش‌های زیادی فیلم مجدداً فیلمبرداری شده و یونیورسال که نگران لحن فیلم بوده، پیش از بازاریابی و پخش ۱۷۵ میلیون دلار بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

"دولیتل" با صداپیشگی "تام هالند"، "رامی مالک"، "اکتاویا اسپنسر"، "کمیل نانجیانی"، "ماریون کوتیار" و بازی "آنتونیو باندراس" و "اما تامپسون"  ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

 

رابرت داونی جونیور دکتر دولیتل دنیای سینمایی مارول دولیتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین