کد خبر: 41274 A

سمندریان مدیری را نابغه می‌دانست/ خانم بازیگر از سریال "هیولا" گفت

سمندریان مدیری را نابغه می‌دانست/ خانم بازیگر از سریال "هیولا" گفت

نوشین تبریزی، تجربه همکاری با مهران مدیری را خاص و یگانه می‌داند.

ایران آرت، نوشین تبریزی بازیگر، نویسنده و کارگردان که این روزها نمایش "تالاب هشیلان" را در تالار قشقاییِ "تئاتر شهر" روی صحنه دارد، از تجربه همکاری خود با مهران مدیری در سریال "هیولا" گفت و آن را تجربه‌ای یگانه توصیف کرد.

تبریزی که نقش بیتا همسر مجد را در تازه‌ترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری بازی می‌کند درباره این تجربه همکاری می‌گوید: "در جایگاه بازیگر برای من تجربه‌ای یگانه بود و من برای همه بازیگرها آرزو می‌کنم حداقل یک بار با آقای مدیری در مقام کارگردان همکاری کنند. مدیری یک کارگردان درجه یک است و شخصیت کاریزماتیک او باعث می‌شود بازیگر درحضورش احساس امنیت کند."

به گزارش پانا، او درباره کارگردانی مدیری اضافه کرد: "هرگز در مقابل دیگران از بازیگر انتقاد نمی‌کند، هرگز به بازیگر بی‌احترامی نمی‌کند و در موقعیت‌های پراسترس رفتار و برخوردش باعث آرامش عوامل صحنه و پشت صحنه می‌شود. موقعی که من به مجموعه "هیولا" پیوستم درست روز فیلمبرداری متن مربوط به من تغییر کرد و این تغییر باعث اضطراب شدید من شده بود چون فرصتی برای حفظ کردن متن نداشتم و میترسیدم تپق بزنم. وقتی آقای مدیری اضطراب مرا دید و علت را جویا شد به من گفت " مشکلی نیست، هرچقدر میخواهی تپق بزن." همین حرف به من آرامش داد و من موقع ضبط اصلا تپق نزدم. "

این کارگردان تئاتر به خاطره‌ای از حضور خود در کلاس‌های حمید سمندریان، کارگردان و مدرس تئاتر، اشاره کرد و گفت: "سمندریان می‌گفت "مدیری نابغه است.""

نوشین تبریزی نمایش‌های "طعم آلوی جنگلی"، "گنجفه" و "یک اتفاق کوچولو " را در تماشاخانه‌های تهران اجرا کرده است، این روزها با درام خانوادگی "تالاب هشیلان" بر صحنه تئاتر قشقایی حضور دارد. محمدعلی محمدی تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد و نوشین تبریزی، افشین سلیمان پور، مسعود شاه کرمی، یعقوب صباحی، محمد صدیقی مهر و آیه کیانپور از جمله بازیگران این نمایش هستند.

 

مهران مدیری سریال هیولا نوشین تبریزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین