کد خبر: 41315 A

نخستین تیزر "بلادشات" منتشر شد/ نقش آفرینی وین دیزل در یک اثر خونین/ فیلم

نخستین تیزر "بلادشات" منتشر شد/ نقش آفرینی وین دیزل  در یک اثر خونین/ فیلم

نخستین تیزر تبلیغاتی فیلم "بلاد شات" با بازی وین دیزل منتشر شد.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Bloodshot (بلادشات) مشخص شده است. شرکت سونی پیکچرز سرانجام تیزری کوتاه از این فیلم اکشن را منتشر کرد که در این تیزر کوتاه که در صفحه رسمی سونی پیکچرز در توییتر منتشر شده، شاهد هیچ تصویر رسمی نیستیم، اما در پایان آن مشخص شد که اولین تریلر رسمی فیلم بلادشات قرار است فردا منتشر شود. در این تیزر کوتاه و خونین، شاهد حضور شخصیت بلادشات با بازی وین دیزل هستیم که تیری به او برخورد می‌کند و باعث خورد شدن بخشی از صورت او می‌شود که در واقع به محتوای خشن و خونین فیلم و همچنین درجه سنی بزرگسال (R) فیلم Bloodshot اشاره دارد که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران کامیک آن باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که در طول تریلر به گذشته این شخصیت نیز پرداخته شود و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

وین دیزل در نقش آنجلو مورتالی، توبی کبل در نقش اکس (Axe)، ایزا گونزالس، مایکل شین، سم هیوین، تلولا رایلی و الکس هرناندز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bloodshot حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم، پس از قتل و همسرش، ری گریسون که یک تفنگدار دریایی بود، توسط گروهی از دانشمندان به‌صورت مخفیانه احیا می‌شود. با پیشرفت فناوری نانو، او به یک ماشین کشتار بیوتکنولوژی فوق بشری تبدیل می‌شود که اکنون دیگر بلادشات نام دارد. همانطور که ری در حال تمرین با سوپر سربازان است، او نمی‌تواند چیزی از زندگی گذشته خود به یاد بیاورد، اما زمانی که خاطرات او به‌هم می‌ریزد، او مردی را که او و همسرش را کشته بود به‌خاطر می‌آورد و برای گرفتن انتقام از تاسیساتی که در آن حضور دارد، خارج و متوجه می‌شود که این اتفاق بسیار متفاوت‌تر و فراتر از یک توطئه است که پیش از این به یاد آورده بود.

فیلم Bloodshot قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. وظیفه کارگردانی فیلم بلادشات بر عهده دیو ویلسون بوده و اریک هیزرر، نویسنده فیلم Arrival (رسیدن) و جف وادلو، نویسنده و کارگردن فیلم Truth or Dare (جرأت یا حقیقت) وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

وین دیزل بلاد شات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین