کد خبر: 41358 A

موضع‌گیری ناتالی پورتمن علیه دو اسطوره سینما

موضع‌گیری ناتالی پورتمن علیه دو اسطوره سینما

در حالی‌که مارتین اسکورسیزی و فورد کاپولا به انتقاد از فیلم‌های ابرقهرمانی پرداختند، ناتالی پورتمن می‌گوید در سینما به حد کافی برای همه جا وجود دارد.

ایران آرت: جیمز گان نویسنده و کارگردان مطرح "محافظان کهکشان" در اینستاگرام نظراتش را مطرح کرده و با انتشار تصویری از گروت و راکت ۲ شخصیت از اولین فیلم "محافظان کهکشان" یادآوری کرد که نسل‌های پیش فیلم‌های گنگستری و وسترن را می‌دیدند و نسل امروز شیفته فیلم‌های ابرقهرمانی شده است.

وی حتی یادآوری کرده که زمانی همین حرف‌ها را با پدربزرگش درباره فیلم "جنگ ستارگان" و "اودیسه فضایی" زده است. وی گفته است همیشه سعی داشته تا پلی بین این 2 تفکر بزند.

ناتالی پورتمن بازیگر فیلم "ثور" از دنیای مارول نیز به صحبت‌های اخیر کاپولا و اسکورسیزی پاسخ داد.

پورتمن با پاسخی محترمانه گفت فکر می‌کند برای همه انواع سینما به حد کافی جا وجود داشته باشد.

به گزارش مهر، این بازیگر که قرار است با ایفای مجدد نقش جین فاستر در فیلم "ثور: عشق و تندباد" حاضر شود افزود: تنها یک راه برای خلق هنر وجود ندارد.

وی که سال ۲۰۲۱ با این فیلم در سینماها دیده خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم فیلم‌های مارول بسیار مردم پسند هستند زیرا واقعا سرگرم کننده اند و مردم به سرگرمی اشتیاق دارند و دوست دارند پس از صرف ساعت مشخصی برای کار و سختی‌های زندگی روزانه، سرگرم شوند.

حدود 2 هفته پیش اسکورسیزی دیدگاهش درباره فیلم‌های مارول را بیان کرد و گفت که این فیلم‌ها سینما نیستند بلکه بیشتر شبیه شهربازی هستند.

روز پیش نیز فرانسیس فورد کاپولا کارگردان سرشناس سینما در جشنواره لومیر فرانسه صحبت‌های اسکورسیزی را تایید کرد و یک گام جلوتر رفت و گفت اسکورسیزی به فیلم‌های دنیای مارول لطف داشته که آنها را مانند شهربازی سرگرم کننده دیده است زیرا به نظر من این فیلم‌ها نفرت‌انگیز هستند.

اسکورسیزی سخنانش را در جشنواره فیلم لندن هم تکرار کرده بود و گفته بود: سینماها با فیلم‌های مارول به پارک‌های سرگرمی بدل شده‌اند. اینها همه خوب است، اما هیچ حسی برنمی‌انگیزاند.

کارن گیلیان، کوین سامکیت و جاس ودون از کارگردان‌هایی هستند که با نظرات اسکورسیزی مخالفت کرده‌اند. رابرت داونی جونیور نیز از کسانی بود که زودتر از بقیه به این ماجرا واکنش نشان داد اما جنیفر آنیستون معتقد بود دنیای مارول سینما را از بین برده است.

 

مارتین اسکورسیزی ناتالی پورتمن جیمز گان مارول فورد کاپولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین