کد خبر: 41459 A

خرسندی بتمن از انتخاب کت وومن/ گرفتاری‌های رابرت پتینسون با لباس بتمن

خرسندی بتمن از انتخاب کت وومن/ گرفتاری‌های رابرت پتینسون با لباس بتمن

رابرت پتینسون، بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن)، از انتخاب زوئی کراویتز برای ایفای نقش کت وومن راضی و خشنود است.

ایران آرت، خرداد ماه امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) و فیلم Tenet (تنت)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسماً معرفی شد و طی هفته‌های اخیر هم شاهد تأیید حضور زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) و جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، در فیلم Batman بودیم. حال بازیگر اصلی فیلم مت ریوز، در مصاحبه‌ای خوشحالی خود را از انتخاب زوئی کراویتز برای ایفای نقش کت وومن ابراز داشته است که سخنان وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

آره! زوئی عالی است و او را چندین چند سال است که می‌شناسم؛ منظورم این است نزدیک ده سال می‌شود که با هم دوست هستیم و زوئی بازیگری برجسته و عالی است.

به گزارش زومیت، چند روز پیش نیز ان هتوی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Les Misérables (بینوایان)، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، فیلم Rachel Getting Married (ریچل ازدواج می‌کند)، فیلم Colossal (غول آسا)، فیلم Ocean's 8 (هشت یار اوشن) و فیلم Interstellar (میان ستاره‌ای) که بازیگر پیشین نقش شخصیت سلینا کایل ملقب به کت وومن در فیلم کریستوفر نولان بود، در صفحهٔ فیسبوک خود به زوئی کراویتز برای گرفتن این نقش در فیلم جدید «بتمن» تبریک گفت. شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تأیید کرد زوئی کراویتز، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌‌های کوچک بزرگ)، به‌عنوان بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کت وومن در فیلم The Batman انتخاب شده است. علاوه ‌بر کراویتز، در گزینه‌های بازی در نقش زن گربه‌ای شاهد حضور بازیگرانی چون زازی بیتز با سابقه بازی در فیلم Joker (جوکر)، ایزا گونزالس با سابقه بازی در فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، آلیسیا ویکاندر با سابقه بازی در فیلم The Danish Girl (دختر دانمارکی) که برای آن جایزه اسکار دریافت کرد، آنا د آرماس با سابقه بازی در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و الا بالینسکا با سابقه بازی در فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) بودیم که درنهایت کراویتز برای بازی در این نقش انتخاب شد. پیش از این شاهد حضور کراویتز در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) و فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) نیز بودیم و گفته می‌شود که او در دنباله‌های این دو فیلم نیز بازمی‌گردد.

بتمن

همچنین رابرت پتینسون چندی پیش در سخنانی گفت با نولان درباره‌ چالش‌های بر تن کردن لباس خاص بتمن و حرکت در آن هم گفت‌وگو کرده است و سعی داشت هیچ موضوعی را روی زمین نگذارد، مخصوصاً به این خاطر که گویا جنس تأثیر لباس مرد خفاشی از نظر سختی‌هایی که برای حرکت بازیگر ایجاد می‌کند، بی‌شباهت به لباسی نیست که کریستین بیل در سه‌گانه «شوالیه‌ٔ تاریکی» بر تن می‌کرد.

پتینسون در گفتگویی با ورایتی نیز از لباس بتمن گفته بود و از تست‌های اولیه‌ٔ حضور در نقش بتمن صحبت کرد و به اولین دفعه‌ای اشاره کرد که در این فیلم لباس شخصیت محبوب دی‌سی را برای تست بازیگری و به‌دست آوردن این نقش بر تن کرد:

با پوشیدن این لباس، ناگهان حسی از قدرت عظیم به شما دست می‌دهد. البته در کنار این حس جالب، پوشیدن این لباس به‌شدت سخت است و پیچیدگی‌هایی در حد یک آیین مذهبی دارد. نحوه‌ٔ پوشیدن این لباس به‌شکلی است که پنج نفر باید به شما کمک کنند و همین قضیه باعث می‌شود حالتی تحقیرآمیز برای شما ایجاد شود!

با وجود این سختی‌ها، پتینسون باز هم به حس‌وحال خاص لباس اشاره کرد و تغییری که ناگهان در فرد مورد نظر ایجاد می‌کند:

من قدرت را به‌خوبی حس می‌کردم و حالتی از استحکام و سفت و سخت بودن این شخصیت هم با پوشیدن لباس به من القا می‌شد؛ فقط مشکل در نحوه‌ٔ پوشیدن آن بود، مخصوصاً بخش‌های پایینی بدن که گرفتاری‌های زیادی داشت!

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده یک جایزه اسکار برای ساخت موسیقی متن انیمیشن Up (بالا)، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم «بتمن» را بر عهده گرفته است. او پیش از این با مت ریوز، کارگردان فیلم، در آثاری چون فیلم Let Me In (بگذار وارد شوم)، فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، همکاری کرده بود و فیلم The Batman قرار است چهارمین همکاری مشترک آن‌ها باشد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

بتمن رابرت پتنسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین