کد خبر: 41523 A

ترمیناتور 6 در راه است/ بازگشت آرنولد شوارتزنگر با یک سه‌گانه ابرقهرمانی

ترمیناتور 6  در راه است/ بازگشت آرنولد شوارتزنگر با یک سه‌گانه ابرقهرمانی

بنا بر خبرها آرنولد شوارتزنگر با فیلم تازه ترمیناتور به صحنه سینماها باز می‌گردد.

ایران آرت، جدیدترین فیلم "ترمیناتور" یا همان نابودگر که با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر بر ذهن مخاطبان نقش بسته است این روزها بر پرده سینماهای دنیا می‌رود. این اثر "سرنوشت تاریک" نام دارد و ششمین فیلم از این مجموعه سینمایی است که توسط شرکت پارامونت پخش می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، "ترمیناتور: سرنوشت تاریک" (Terminator: Dark Fate) به کارگردانی تیم میلر و بازی آرنولد شوارتزنگر، مکنزی دیویس و لیندا همیلتون در واقع دنباله‌ مستقیم فیلم‌های نابودگر و نابودگر ۲ است و به لحاظ داستانی ارتباطی با سایر فیلم‌های سری ترمیناتور ندارد.

به گزارش پانا، جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های پیشین ترمیناتور، در فیلم حاضر علاوه بر نویسنده داستان، تهیه‌کننده فیلم نیز هست و بر ساخت پروژه نظارت دارد. وی پس از ناکامی و شکست تجاری فیلم‌های اخیر ترمیناتور، پذیرفت نظارت بیشتری بر فیلم جدید داشته باشد؛ بنابراین "سرنوشت تاریک" با مشارکت کامل او تولید شده است. به عقیده کامرون Dark Fate دنباله فیلم "روز داوری" (Terminator 2: Judgment Day) است.

آرنولد شوارتزینگر

کامرون به طرفداران ترمیناتور اطمینان داده که تهیه کنندگان از اشتباهات گذشته درس گرفته‌اند و فیلم جدید آغاز دوباره ای برای این مجموعه حادثه ای است. ظاهرا وی قصد دارد سه‌گانه جدیدی از این شخصیت دنیای ابرقهرمانی بسازد.

Terminator: Dark Fate در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ " جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ " اکران خواهد شد .

 

آرنولد شوارتزنگر ترمیناتور 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین