کد خبر: 41568 A

همسر الویس پریسلی پیدا شد

همسر الویس پریسلی پیدا شد

بازیگر سریال "جامعه" قرار است در فیلم الویس پریسلی نقش همسر این خواننده فقید را ایفا کند.

ایران آرت: الیویا دی‌یونگ، بازیگر استرالیایی سینمای هالیوود، برای ایفای نقش شخصیت پریسیلا پریسلی، همسر الویس پریسلی، به لیست بازیگران فیلم زندگینامه‌ای این خواننده بسیار محبوب پیوست. 

پریسیلا پریسلی در سال ۱۹۴۵ در منطقهٔ بروکلین شهر نیویورک به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۷ میلادی با الویس پریسلی ازدواج کرد که البته ازدواج آنان سرانجام خوشی نداشت و در سال ۱۹۷۳ از یکدیگر جدا شدند اما پریسیلا تصمیم گرفت دیگر ازدواج نکند و در حال حاضر نیز به‌تنهایی زندگی می‌کند.

به گزارش زومجی، پریسیلا شخصیت مهمی در زندگی و البته دوران کاری حرفه‌ای الویس پریسلی بود و وی ریاست شرکت انجام امور اداری و برگزاری تورهای جهانی الویس و البته جذب توریست‌ها به آمریکا برای ملاقات با این خواننده محبوب را بر عهده داشت.

الویس در سال ۱۹۵۹ که دوران حضور وی در ارتش به‌حساب می‌آید، با پریسیلا آشنا شد و در آن زمان الویس ۲۴ ساله و پریسیلا ۱۴ ساله بود و از همان زمان عاشق این دختربچه شد؛ لیزا ماری پریسلی تنها فرزند الویس و پریسیلا است.

از معروف‌ترین فیلم‌های الیویا دی‌یونگ جوان می‌توان به فیلم "انجمن زنانه شب"، فیلم "ملاقات" و فیلم "بهتر است مراقب باشی" اشاره کرد. این بازیگر در سریال رازآلود "جامعه" نقش شخصیت اصلی داستان با نام الی را بر عهده دارد.

 

الویس پریسلی الیویا دی یونگ پریسیلا پریسلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین