کد خبر: 41569 A

حقایقی از چهره واقعی ستاره سینمای جهان/ روایت مرلین مونرو از کودکی تا شهرت در قاب عکاسی

حقایقی از چهره واقعی ستاره سینمای جهان/ روایت مرلین مونرو از کودکی تا شهرت در قاب عکاسی

در این مطلب 8 عکس کمیاب از مرلین مونرو چهره سرشناس سینمای جهان را از کودکی تا دوران شهرت می‌بینید.

ایران آرت،رمرلین مونرو را می توان یکی از سرشناس ترین ستاره های زن تاریخ سینما دانست. او بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. مرلین مونرو در سن 36 سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. او بیشتر نقش شخصیت‌هایی را بر عهده می‌گرفت که به "بلوند احمق" شهره شدند.

مرلین مونرو را تقریبا همه علاقه مندان به سینما می شناسند، ستاره ای که هم در دوران زندگی و هم پس از آن به علت مرگ مشکوکش مشهور شد. اگرچه مونرو اغلب به علت نقشهای مبتذل شناخته می شد اما او در سالهای آخر عمر کوتاه خود در تلاش بود مسیر بازیگری خود را تغییر دهد که البته چندان موفق هم نبود. در ادامه نگاهی داریم به برخی تصاویر کمتر دیده شده از وی:

مرلین مونرو

به گزارش انتخاب، این تصویر متعلق به کودکی او و زمانی است که هنوز مادرش در قید حیات بود. مرلین با نام اصلی نورما جین مورتنسون به دنیا آمد اما بعدها و پس از ورود به حرفه مدلینگ نام خود را به نام هنری مرلین مونرو تغییر داد.

مرلین مونرو

این تصویر را می توان یکی از ناب ترین تصاویر مونرو دانست که در آن خبری از ژست های دروغین یا نگاههای عجیب نیست. درواقع مرلین در این تصویر دقیقا همان چیزی است که دوستان نزدیکش می شناختند.

مرلین مونرو

در این تصویر مرلین مونرو را میبینیم که در برابر تعداد زیادی خبرنگار نشسته و به سوالات همه آنان پاسخ می دهد. وضعیت وی در این تصویر نشان می دهد تا چه حدی مورد توجه رسانه ها بوده است.

مرلین مونرو

تصویری از سفر مرلین مونرو به کره جنوبی در سال 1954 که حدود چهار روز طول کشید و او با سربازان نیویورکی عکس انداخت.

مرلین مونرو

تصویری از مونرو هنگام پایین آمدن از یک هواپیما در کره‌جنوبی برای بازدید از اردوگاه سربازان آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم.

مرلین مونرو

سه تن از معروف‌ترین هنرپیشه‌های زن دهه 1950 شامل مرلین مونرو، لورن باکال و بتی ری گریبل در پشت صحنه فیلم "چگونه می توان با یک میلیونر ازدواج کرد."

مرلین مونرو

جین راسل در حال کمک به مرلین مونرو برای بستن گردنبندش در پشت صحنه فیلم "آقایان بلوندها را ترجیح می دهند".

مرلین مونرو

عکسی که مخفیانه از مونرو در حال آرایش صورتش گرفته شده است. گفته می شود مونرو همه جا آینه جیبی خود را همراه داشته تا به سبک همیشگی خود آرایش کند.

 

مرلین مونرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین