کد خبر: 41574 A

بازی دیلن اوبرایان در فیلمی پسا آخر الزمانی/ تاخیر در اکران "مشکلات هیولا" قطعی شد

بازی دیلن اوبرایان در فیلمی پسا آخر الزمانی/ تاخیر در اکران "مشکلات هیولا" قطعی شد

شرکت پارامونت پیکچرز از عقب افتادن زمان اکران فیلم "مشکلات هیولا" بازی دیلن اوبرایان خبر داده است که تأخیر چندان طولانی نیست.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Monster Problems (مشکلات هیولا) عقب افتاده است. ماه تیر امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که این فیلم پسا-آخر الزمانی قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. حال طبق خبری که ددلاین منتشر کرده اکران این فیلم به مدت کوتاه شش هفته عقب افتاده است. حال فیلم Monster Problems اکنون قرار است در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم هیولایی قرار است با انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) و فیلم The Secret Garden (باغ مخفی) در گیشه رقابت کند و هفته پس از آن نیز فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) اکران خواهد شد. 

دیلن اوبرایان، بازیگر فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، نقش اصلی فیلم Monster Problems را بر عهده دارد. این فیلم داستان یک مرد جوان به‌نام جوئل داوسون را دنبال خواهد کرد که با هیولاها مبارزه می‌کند و در این راه با دختری آشنا و به او علاقه‌مند می‌شود. علاوه‌بر اوبرایان، مایکل روکر در نقش کلاید، جسیکا هنویک در نقش ایمی، دن اوینگ در نقش کپ، آریانا گرینبلت در نقش مینو و دانی بکستر در نقش پارکر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Monster Problems حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش زومیت، وظیفه کارگردانی فیلم Monster Problems بر عهده مایکل متیوز و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده متیو رابینسون بوده است. در این فیلم شاهد حضور دن کوهن و شان لوی به‌عنوان تهیه کننده نیز هستیم. متیوز پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Five Fingers for Marseilles را بر عهده داشته است. در فیلم Monster Problems، روکر نقش یک شکارچی برجسته هیولا به‌نام کلاید را بر عهده دارد که از هجوم هیولاها زنده مانده و حال شخصیت کلاید مربی و الگوی جوئل داوسون در فیلم است.

 

دیلن اوبرایان مشکلات هیولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین