کد خبر: 41593 A

مستند زندگی مجری معروف ساخته می‌شود

مستند زندگی مجری معروف ساخته می‌شود

مستند آنتونی بوردن به زندگی و میراث به جامانده از این چهره شناخته‌شده تلویزیونی و رسانه‌ای می‌پردازد.

ایران آرت: شبکه سی‌ان‌ان از آغاز ساخت مستند "آنتونی بوردن" سرآشپز، نویسنده، ‌مجری و گردشگر معروف‌ آمریکایی توسط مستندساز برنده اسکار خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این مستند بلند با همکاری کمپانی‌های "سی‌ان‌ان فیلمز"، "فوکس فیچرز" و "اچ‌بی‌او مکس" ساخته می‌شود و ساخت آن را "مورگان نویل" بر عهده دارد که پیش از این سابقه ساخت مستند برنده اسکار "۲۰ قدم تا ستاره بودن" را در کارنامه دارد. 

مستند "آنتونی بوردن" که به زندگی و میراث به جامانده از این چهره شناخته‌شده تلویزیونی و رسانه‌ای می‌پردازد قرار است ابتدا از سوی کمپانی "فوکی فیچرز" در سینماهای آمریکا اکران شود و پس از آن نیز در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به روی آنتن رود. 

"آنتونی بوردین" اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار کتاب پرفروش "آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم" به شهرت رسید و نخستین برنامه تلویزیونی خود را در سال ۲۰۰۲ شبکه تلویزیونی فود نت‌ورک به روی آنتن برد و سپس در سال ۲۰۰۵ به شبکه تلویزیونی تراول پیوست. 

وی از سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌ان‌ان پیوست و ساخت مجموعه معروف "بخش‌های ناشناخته" را آغاز کرد و به معرفی غذاهای مناطق مختلف جهان می‌پرداخت. "بوردین" در سال ۲۰۱۴ و برای ساخت بخش‌هایی از این برنامه تلویزیونی به ایران و شهر اصفهان نیز سفر کرده بود و در مجموع برای ساخت این مجموعه موفق به کسب ۱۲ جایزه امی شد. 

"بوردن" در تاریخ ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ و در حالی که برای ساخت قسمت جدید از فصل یازدهم مجموعه تلویزیونی محبوب "بخش‌های ناشناخته" در فرانسه به سر می‌برد در هتل محل اقامتش به زندگی خود پایان داد.

 

مجری آنتونی بوردن سی ان ان ان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین