کد خبر: 41594 A

ایده جالب رابرت پتینسون برای بتمن/ پای ویلم دافو در میان است

ایده جالب رابرت پتینسون برای بتمن/ پای ویلم دافو در میان است

رابرت پتینسون می‌گوید صدای بتمن را از ویلم دافو در فیلم"فانوس دریایی" الهام گرفته است.

ایران آرت: کسانی که می‌خواهند بدانند فیلم ابرقهرمانی "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" که در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود چگونه اثری از آب درخواهد آمد، بهتر است فیلم "فانوس دریایی" (The Lighthouse) ساخته‌ی "رابرت اگرز" را که هفته‌ی گذشته عرضه شد تماشا کنند. "رابرت پتینسون" بازیگر فیلم "بتمن" به تازگی در مصاحبه با "اکسس هالیوود" گفته است که صدای هم‌بازی‌اش "ویلم دافو" در "فانوس دریایی" الهام‌بخش او برای نقش "بروس وین" بوده. صدای "بتمن" یکی از خصوصیات بارز ابرقهرمان است که در سه‌گانه‌ی "شوالیه‌ی تاریکی" ساخته‌ی "کریستفر نولان" به نوعی نجوا شباهت داشت.

پتینسون در مورد صدای "بتمن" می‌گوید: "راستش را بخواهید، صدای ویلم در [فانوس دریایی] الهام‌بخش من بود. صدایی که برای "بتمن" در نظر دارم بسیار به صدای ویلم شبیه است."

به گزارش 30نما، فیلم "بتمن" پتینسون قرار نیست پیشینه‌ی شخصیت را روایت کند، بنابراین منطقی است که او صدایی خسته مانند دافو داشته باشد تا نشان دهد مدت‌هاست شنل ابرقهرمانی‌اش را می‌پوشد. این "بتمن" در مقابل شخصیت‌های "زن گربه‌ای" با بازی "زوئی کراویتز"و "ریدلر" با بازی "پل دانو" قرار می‌گیرد. هر دوی این بازیگران در هفته‌های گذشته برای این نقش‌های ضد-قهرمان انتخاب شدند. ریوز اخیراً تأیید کرده است که "مایکل جاکینو" آهنگساز پروژه خواهد بود.

پتینسون ماه گذشته در مصاحبه با ورایتی سکوت خود در مورد نقش "بتمن" را شکست و در خصوص پوشیدن لباس شخصیت گفت: "شاید دیوانه‌وارترین کاری بود که در دوران بازیگری‌ انجام داده‌ام. به یاد می‌آورم که به مت گفتم احساس می‌کنم تغییر شکل پیدا کرده‌ام! او پاسخ داد بهتر است اینگونه باشد! تو به معنای واقعی کلمه لباس بتمن را پوشیده‌ای!"

دیزنی روز جمعه اولین تصویر رسمی از فیلم "توگو" (Togo) با بازی "ویلم دافو" نیز رونمایی کرد. "توگو" سگی بود که در سال ۱۹۲۵ با تحویل یک سرم به مقصد، مانع از شیوع دیفتری در نوم، آلاسکا شد. یونیورسال در سال ۱۹۹۵ فیلم انیمیشنی به نام "بالتو" (Balto) با صداپیشگی "کوین بیکن" و "بریجت فاندا" از این داستان ساخته بود. اما دیزنی قصد دارد به مخاطبین یادآور شود که "بالتو" تنها سگی نبود که نزدیک به یک قرن پیش زمستان سخت آن سال را تاب‌آوردنی ساخت.

در فیلم "توگو" دافو در نقش "لئونارد سپالا" را بازی می‌کند، یک مربی سگ که "توگو" را علی‌رغم سن بالای و جثه‌ی کوچکش به عنوان رهبر سگ‌ها انتخاب می‌کند.

برادران وارنر فیلم "بتمن" را ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌کند.

 

بتمن مت ریوز ویلم دافو فانوس دریایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین