کد خبر: 41662 A

فیلم جدید تارانتینو چه زمانی به ایران می‌رسد؟

فیلم جدید تارانتینو چه زمانی به ایران می‌رسد؟

تماشاگران ایرانی علاقمند به سینما باید بیش از یک ماه دیگر برای تماشای فیلم پرطرفدار "روزی روزگاری در هالیوود" صبر کنند. نسخه بلوری این فیلم ۱۹ آذر عرضه خواهد شد.

ایران آرت: سونی پیکچرز شب گذشته تاریخ انتشار نسخه‌ی بلو-ری و دیجیتال (وب-دی‌ال) فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" را به همراه ۲۰ دقیقه صحنه‌های حذف شده اعلام کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که تارانتینو برای نهمین فیلم بلندش صحنه‌های بسیار زیادی را فیلمبرداری کرده و سپس در اتاق تدوین آن‌ها را حذف کرده است. برای "جنگوی آزاد" (Django Unchained) هم اتفاقی مشابه روی داد و کات چهار ساعته‌ی آن سرانجام از نت‌فلیکس منتشر شد.

نسخه‌ی دیجیتال "روزی روزگاری در هالیوود" در تاریخ ۲۶ نوامبر (سه شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸) و بلو-ری 4K UHD آن ۱۰ دسامبر آینده (سه شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. تارانتینو می‌گوید بیشتر صحنه‌هایی که از کات نهایی فیلم حذف شده‌اند به سکانس "لنسر" مربوط می‌شوند. "اینترتینمنت ویکلی" یکی از صحنه‌های حذف شده را منتشر و تاریخ انتشار دیسک‌های بلو-ری را تأیید کرده است. در این صحنه شخصیت‌های "لوک پری" و "تیموتی اولیفانت" با یکدیگر درگیر شده‌اند و "جولیا باترز" به آنان می‌گوید که تمامش کنند.

به گزارش 30نما، بعضی از صحنه‌های حذف شده با اکران مجدد "روزی روزگاری در هالیوود" از هفته‌ی گذشته در سالن‌های سینما هم به نمایش درآمدند و فیلم اکنون با سکانس "لنسر" به پایان می‌رسد. به نظر نمی‌رسد که صحنه‌های جدید به شبکه‌ی نمایش خانگی راه یابند، بنابراین "کات کارگردان" به صورت بلو-ری یا دیجیتال عرضه نمی‌شود. اما علاوه بر صحنه‌های حذف شده، نسخه‌های بلو-ری شامل بخش‌هایی موسوم به "نامه‌ی عاشقانه‌ی کوئنتین تارانتینو به هالیوود"، "باب ریچاردسن – به عشق سینما"، "خودروهای ۱۹۶۹"، "طراحی صحنه روزی روزگاری در هالیوود" و بسیاری دیگر می‌شود. سونی امیدوار است این بخش‌ها علاوه بر مخاطبین، توجه رأی دهندگان اسکار را هم به خود جلب کند.

جدا از دیسک‌های بلو-ری، پوستری از "ریک دالتون"، شماره‌ی جدیدی از مجله‌ی Mad، نسخه‌ای محدود از دیسک 4K به همراه یک واینل ۷ اینچی هم توسط سونی به فروش می‌رسد. "برد پیت" اخیراً تأیید کرده است که تارانتینو به دنبال انتشار نسخه‌ی طولانی‌تر "روزی روزگاری در هالیوود" از نت‌فلیکس خواهد بود.

 

کوئنتین تارانتینو تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین