کد خبر: 41735 A

پاسخ داریوش ارجمند به نقد تند بهروز افخمی/ندیده می‌گویند، بداخلاق و ضعیف کش هستم!

پاسخ داریوش ارجمند به نقد تند بهروز افخمی/ندیده می‌گویند، بداخلاق و ضعیف کش هستم!

داریوش ارجمند با رد صحبت‌های تند بهروز افخمی درباره خود، تاکید کرد به هیچ وجه عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش نیست.

ایران آرت، صحبت‌های تند بهروز افخمی علیه داریوش ارجمند در روز گذشته (چهارشنبه ۸ آبان)،  کم‌تر از ۱۲ ساعت بعد، توسط این بازیگر پیشکسوت پاسخ داده شد.

اختلاف این کارگردان و بازیگر بر سر سریال "کوچک جنگلی" است که در دهه ۶۰ خورشیدی روی آنتن تلویزیون رفت. ابتدا قرار بود در آن سریال به کارگردانی ناصر تقوایی، داریوش ارجمند نقش میرزا کوچک‌خان را ایفا کند که بعد از تغییر کارگردان، بهروز افخمی، نقش اول را به علیرضا مجلل داد.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز افخمی، دیروز در برنامه "سلام صبح بخیر"، در توضیح دلیل کنار گذاشتن این بازیگر از سریال "کوچک جنگلی" گفت: "داریوش ارجمند ضعیف‌کش است و به محض اینکه در موقعیت غیرقابل جانشین کردن قرار بگیرد و بفهمد نمی‌شود عوضش کرد، کارهایی می‌کند که من تحملش را ندارم اما شنیده‌ام در فیلم‌های دیگران کرده است. بازیگران دیگر را تحقیر می‌کند و اذیت می‌کند و اخلاق خوشی ندارد. چیزهایی که درباره او شنیده‌ام و آن موقع هم شنیده‌ام باعث شد نتوانم اعتماد کنم که به او نقش اول را بدهم."

این حملات لفظی و تند بهروز افخمی، کم تر از ۱۲ ساعت بعد در برنامه "فرمول یک" پاسخ داده شد. داریوش ارجمند البته با لحنی آرام و همراه با خنده روی آنتن تلویزیون گفت: "من به کارهایی که کردم افتخار نمی‌کنم، به کارهایی که نکردم افتخار می‌کنم. کارهایی را که انجام دادم، همه دارند می‌بینند و نقد هم می‌کنند."

این بازیگر پیشکسوت با کنایه به سابقه حضور افخمی در مجلس ششم ادامه داد: "یک عده بدون آن‌که من را ببینند و حتی یک فریم فیلم با من کار کرده باشند، می‌گویند فلانی عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش است. این اصطلاح‌ها بیشتر متعلق به نمایندگان مجلس و وکلا است و من اصلا این جوری نیستم."

داریوش ارجمند بهروز افخمی کوچک جنگلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین