کد خبر: 41799 A

تبلیغات تازه "فروزن 2" منتشر شد/ پیش بینی فروش 100 میلیون دلاری/ فیلم

تبلیغات تازه "فروزن 2" منتشر شد/ پیش بینی فروش 100 میلیون دلاری/ فیلم

پس از فراز و فرودهای بسیار والت دیزنی، دو تریلر تبلیغاتی از "فروزن 2" را منتشر کرد.

ایران آرت، طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار چندین تریلر از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) بودیم که اولین تیزر تریلر در بهمن ماه گذشته، اولین تریلر رسمی در خرداد امسال و دومین تریلر رسمی در اوایل ماه گذشته منتشر شدند که مدتی پیش شاهد انتشار یک تریلر کوتاه دیگر از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) بودیم. همچنین ماه گذشته نیز تریلر بین‌المللی این انیمیشن سینمایی و موزیکال منتشر شود که حاوی تصاویر جدید بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تبلیغ تلویزیونی جدید از انیمیشن فروزن 2 منتشر شده است. والت دیزنی اخیرا دو تبلیغ تلویزیونی جدید از انیمیشن Frozen 2 را منتشر کرده و با اینکه بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی این انیمیشن مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز هستند و بیشتر با اتفاقات این قسمت آشنا می‌شویم.


انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین اخیرا پیش‌بینی افتتاحیه این انیمیشن سینمایی نیز منتشر شده که طبق گفته ورایتی، پیش‌بینی می‌شود که دنباله انیمیشن Frozen در هفته روز شکرگزاری فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد تا رکورد افتتاحیه در این ایام را بشکند. قسمت اول این انیمیشن ۶۷.۴ میلیون دلار در پنج روز اول اکران خود و هفته روز شکرگزاری فروش کرده بود.

به گزارش زومیت، جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود، استرلینگ کی براون، آلفرد مولینا، مارتا پلیمپتن، جیسون ریتر، سانتینو فونتانا، کیران هایندز و ریچل متیوز، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده داشته‌اند. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند.

 

 

والت دیزنی فروزن 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین