کد خبر: 41840 A

ستاره سینما دوباره کشتی‌گیر می‌‎شود

ستاره سینما دوباره کشتی‌گیر می‌‎شود

راک نقش بعدی‌اش را پیدا کرد و قرار است در نقش قهرمان کشتی روی پرده برود.

ایران آرت: دواین جانسون یک فیلم دیگر را به برنامه شلوغش اضافه کرد. او قرار است در فیلم بعدی‌اش در نقش مارک کِر قهرمان یواف‌سی و هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) ظاهر شود.

این فیلم اولین نقش واقعی دراماتیک راک در طول حرفه کاری‌اش خواهد بود. وی تاکنون در مجموعه‌ای از فیلم موفق در ژانرهای کمدی، خانوادگی و اکشن ظاهر شده است.

جانسون تهیه این فیلم را نیز برعهده خواهد داشت و آن را در کمپانی خودش با عنوان "سون باکس پروداکشنز" خواهد ساخت.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه است و با استودیویی قراداد نبسته است.

به گزارش مهر، این خبر شب پیش در مدیسون اسکوایر گاردن نیویورک و در زمانی اعلام شد که جانسون در حضوری غافلگیرانه در یک کنفرانس خبری ظاهر شد تا درباره این فیلم صحبت کند.

هنرهای رزمی ترکیبی یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند و بزرگترین و معتبرترین سازمان‌های برگزاری این مسابقات، سازمان‌های یواف‌سی، استریک‌فورس و ریزین می‌باشند.

کِر که سوژه اصلی این فیلم خواهد بود به عنوان ماشین خرد کننده و تیتان شناخته می‌شود. او ۲ بار قهرمانی سنگین وزن یواف‌سی را کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین مبارزان جهان شناخته می‌شود. او سال ۲۰۰۲ هم سوژه یک فیلم مستند با عنوان "ماشین خرد کننده" شده بود.

جانسون در کنفرانس خبری دیروز از داستان زندگی کِر به عنوان یک داستان باورنکردنی یاد کرد و گفت: شبیه همه ما، و شبیه بسیاری از مبارزان دیگر، او با اهریمن‌های زیادی مبارزه کرد- با اعتیاد، با مشکلات روحی و همه این اهریمن‌ها را بیرون کرد و در برابر ۵۰ هزار نفر به مبارزه دست زد. او مردی است که از همه این مشکلات گذشت.

جانسون گفت صبح دیروز با کِر صبحت کرده و به او گفته است که می‌خواهد این خبر را به دوستداران کشتی‌های یواف‌سی برساند و کر هم از او برای این که می‌خواهد داستان زندگی‌اش را تصویر کند تشکر کرده است.

جانسون تایید کرد که این یک نقش دراماتیک است و فرصتی است تا یکی از چهره‌های شایسته و جهانی را تصویر کند. 

 

دواین جانسون راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین