کد خبر: 41846 A

فاز چهارم عملیات مارول آغاز شد/ "مرد مورچه‌ای3" کلید خورد

فاز چهارم عملیات مارول آغاز شد/ "مرد مورچه‌ای3" کلید خورد

سرانجام فیلم "مرد مورچه‌ای 3" نیز چراغ سبز دریافت کرده و پیتون رید برای کارگردانی این فیلم قرارداد همکاری امضا کرده است.

ایران آرت، تابستان امسال بود که از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد، اما در بین این فیلم‌ها خبری از قسمت جدیدی از فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نبود و تنها ماه گذشته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، به در دست ساخت بودن این فیلم اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Ant-Man رسما در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول، برای بازگشت و کارگردانی فیلم Ant-Man 3 (انت-من ۳) با مارول استودیو قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین هالیوود ریپورتر گفت که انتظار می‌رود پل راد، بازیگر نقش اسکات لنگ ملقب به انت-من نیز برای نقش آفرینی دوباره در این قسمت بازگردد.

مرد مورچه ای

به گزارش زومیت، با این حال، در این خبر اشاره‌ای به بازگشت احتمالی اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ پیم ملقب به واسپ یا دیگر شخصیت‌ها نشده، اما پس از حضور موفق در فیلم Ant-Man and the Wasp (انت-من و واسپ)، تصور قسمت سوم این مجموعه بدون حضور شخصیت واسپ کمی سخت به‌نظر می‌رسد. همچنین با توجه به اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، می‌توان انتظار داشت که کسی لنگ، دختر اسکات نیز به این دو نفر در یک ماجراجویی دیگر اضافه شود که در این صورت می‌توان انتظار داشت که اما فورمن بار دیگر نقش این شخصیت را بازی کند. همچنین می‌توان انتظار داشت که شاهد بازگشت مایکل داگلاس و میشل فایفر در فیلم Ant-Man 3 نیز باشیم.

علاوه‌بر این، هالیوود ریپورتر تایید کرد که انتظار می‌رود فیلم Ant-Man 3 در طول سال ۲۰۲۲ اکران شود و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز برای شروع از اواخر سال ۲۰۲۰ یا نیمه اول سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. در حال حاضر تنها اکران فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) در سال ۲۰۲۲ رسما تایید شده که این فیلم قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم The Eternals (اترنالز)، دو فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول هستند که این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) و تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.

مارول مرد مورچه ای 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین