کد خبر: 41858 A

جان اسنو و برادرش به مارول پیوستند/بازی تازه کیت هرینگتون در "جاودانه‌ها"

جان اسنو و برادرش به مارول پیوستند/بازی تازه کیت هرینگتون در "جاودانه‌ها"

کیت هرینتگتون که نقش جان اسنو را در سریال معروف "بازی تاج و تخت" بر عهده داشت به فیلم‌های ابرقهرمانی مارول پیوست.

ایران آرت، کیت هرینگتن بازیگر نقش "جان اسنو" در سریال "بازی تاج و تخت" این روزها به پروژه فیلم "Eternals" (جاودانه‌ها، نامیرایان) پیوسته است تا نقش دین وایتمن یا "شوالیه سیاه" را در این اثر جدید دنیای مارول بازی کند.

به گزارش آی ام دی بی، کارگردانی این درام ماجراجویی را کلویی ژائو فیلمساز چینی برعهده دارد که فیلم‌ "سوارکار" (The Rider) را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

به گزارش پانا، آنجلینا جولی، سلما هایک و کمیل نانجیانی دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند. هرینگتن در این فیلم همچنین با ریچارد مادن بازیگر نقش "راب استارک" در سریال "بازی تاج و تخت" همبازی کیت خواهد شد. مادن نقش "ایکاریس" را در فیلم ایفا می‌کند.

داستان فیلم درباره چند قهرمان نامیرا و زندگی آنها روی زمین است. قرار است Eternals در نوامبر 2020 بر پرده سینماهای دنیا برود.

هرینگتن درباره حضور در این فیلم دنیای مارول گفته است: "بسیاری از بازیگرانی وارد دنیای سینمایی مارول می‌شوند، شاید چنین تجربه بزرگی را نداشته باشند؛ من ده سال با "بازی تاج و تخت" زندگی کردم. من یک فرنچایز بزرگ را می‌شناسم که دنیایی را خلق می‌کند و طرفداران بسیار دارد. پس به همین دلیل، هم هیجان زده و هم ترسیده‌ام."

 

بازی تاج و تخت جان اسنو کیت هرینگتون جاودانه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین