کد خبر: 41987 A

ماجراجویی‌های تازه پسران بد سینما کلید خورد/ همکاری مجدد ویل اسمیت و مارتین لارنس

ماجراجویی‌های تازه پسران بد سینما کلید خورد/ همکاری مجدد ویل اسمیت و مارتین لارنس

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم "پسران بد برای زندگی" را منتشر کرده که در آن شاهد معرفی اعضای جدید تیم مایک هستیم.

ایران آرت، ماه شهریور امسال بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم "پسران بد برای زندگی" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایک لاوری و مارتین لارنس در نقش مارکوس برنت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) منتشر شده است. مانند تریلر اول، دومین تریلر رسمی فیلم Bad Boys 3 (پسران بد 3) نیز به آخرین ماجراجویی لاوری و برنت اشاره دارد که قرار است یکبار دیگر با جرم و جنایت مبارزه کنند. 

تمرکز قسمت جدید فیلم پسران بد روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است. همچنین در این تریلر شاهد اعضای جدید تیم مایک در فیلم "پسران بد برای زندگی" نیز هستیم که قرار است به لاوری و برنت کمک کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "پسران بد برای زندگی" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سال ۱۹۹۵، فیلم Bad Boys به‌کارگردانی مایکل بی، اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم اسمیت و لارنس نقش دو پلیس شهر میامی را بر عهده داشتند. فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) که دنباله این فیلم بود، نیز در سال ۲۰۰۳ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

فیلم "پسران بد برای زندگی" برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Black (بلک)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Bad Boys را براساس فیلمنامه‌ای از کریس برمنر، بر عهده داشته‌اند.

ویل اسمیت مارتین لارنس پسران بد برای زندگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین