کد خبر: 42074 A

ادعای دختر چشم رنگی سینما علیه کارگردان مشهور/ روجیا اخراج شد

ادعای دختر چشم رنگی سینما علیه کارگردان مشهور/ روجیا اخراج شد

بازیگر مشهور فرانسوی ادعا می‌کند در سال ۲۰۰۲ در جریان بازی در فیلم "شیاطین" به کارگردانی کریستف روجیا به دفعات مورد تعرض قرار گرفته است.

ایران آرت: حواشی مرتبط با مصاحبه جنجالی اَدِل اینِل، بازیگر محبوب فرانسوی همچنان ادامه دارد و این بمب خبری سینمای فرانسه را با بحران بزرگی مواجه کرده است.

این هنرمند جوان مدعی است در ۱۲ سالگی و زمانی که زیر سن قانونی بود توسط کریستف روجیا، کارگردان صاحب‌نام سینمای فرانسه مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

به گزارش نشریه هنری ددلاین، ادل اینل در سال ۲۰۰۲ در جریان بازی در فیلم "شیاطین" به کارگردانی کریستف روجیا به دفعات مورد تعرض قرار گرفته است.

ادعای این بازیگر جوان بازتاب گسترده‌ای در رسانه های این کشور داشت و با واکنش‌های بسیاری از سوی سینماگران فرانسوی به ویژه زنان همراه شده است.

انجمن کارگردان‌های حرفه‌ای فرانسه پس از انتشار این مصاحبه کریستف روجیا را اخراج کرد و رفتار او را مایه شرمساری سینمای این کشور خواند.

هرچند ادل اینل در جریان گفتگوی خود تأکید کرد که قصد شکایت و پیگیری حقوقی این ماجرا را ندارد ولی دادستانی پاریس از آغاز تحقیقات مقدماتی در این زمینه خبر داد.

در فرانسه برقراری رابطه جنسی با فردی که زیر سن قانونی است جرم محسوب می‌شود.

در همین حال نیکول بلوبه، وزیر دادگستری فرانسه نیز با توجه به ابعاد گسترده ماجرا از ادل اینل خواست از کریستف روجیا شکایت کند و او را به دادگاه ببرد.

این کارگردان مشهور فرانسوی که از چهره های تأثیرگذار سینمای این کشور است، هرگونه آزار، تعرض، رابطه جنسی یا رفتار نامناسب با ادل اینل را تکذیب کرده است.

 

کارگردان بازیگر زن آزار جنسی آزار جنسی هالیوود ادل اینل کریستف روجیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین