کد خبر: 42178 A

توقف اثر نویسنده "لیلی با من است"/ "آژیر بی خطر" از جشنواره جا ماند

توقف اثر نویسنده "لیلی با من است"/ "آژیر بی خطر" از جشنواره جا ماند

رضا مقصودی از توقف تولید فیلم "آژیر بی خطر" و آغاز ساخت یک سریال خبر داد.

ایران آرت،  رضا مقصودی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون پیرامون آخرین مرحله تولید و ساخت فیلم سینمایی "آژیر بی‌خطر" گفت: در حال حاضر تولید فیلم آژیر بی خطر متوقف شده و متعاقباً ساخت این پروژه سینمایی به تعویق افتاده است، توقف این پروژه به دلیل برخی مشکلات مالی و جذب سرمایه رخ داد که هنوز مرتفع نشده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: در ابتدا قصد داشتم آژیر بی خطر را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال بسازم، اما با توجه به توقف پروژه، ساخت این اثر طی ماه‌های جاری میسر نبوده و به همین دلیل آژیر بی خطر به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید. 

به گزارش میزان، نویسنده فیلمنامه "لیلی با من است" درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: قصد دارم سریالی را برای پخش در شبکه سوم سیما آماده کنم، در حال حاضر مراحل اولیه همچون نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است، این سریال که هنوز نام قطعی آن مشخص نیست را خودم نویسندگی و کارگردانی خواهم کرد. 

وی درباره جزئیات نخستین تجربه خود در ساخت سریال تلویزیونی اذعان کرد: واقعیت امر پروژه مراحل پایانی پیش از تولید را سپری می کند، هنوز گروه بازیگران و عوامل به طور کامل مشخص نشده اند لذا نمی توانم اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه دهم، اما بدون شک فیلمبرداری این سریال اواخر پاییز آغاز خواهد شد. 

مقصودی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع ساخت این سریال، تمام تمرکزم را روی آن گذاشته و به احتمال فراوان ساخت آژیر بی خطر به سال آینده موکول می شود.

جشنواره فیلم فجر رضا مقصودی آژیر بی خطر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین