کد خبر: 42315 A

واکنش عجبیب سیاستمدار آمریکایی به کریستین بیل/ فحاشی معاون رئیس جمهور به آقای بازیگر

واکنش عجبیب سیاستمدار آمریکایی به کریستین بیل/ فحاشی معاون رئیس جمهور به آقای بازیگر

بازیگر سرشناس هالیوودی از رفتار ناشایست چهل و ششمین معاون رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

ایران آرت، کریستین بیل بازیگر سرشناس هالیوودی طی سال گذشته میلادی در یک فیلم آمریکایی با محوریت بیوگرافی دیک چینی سیاستمدار جمهوری خواه بازی کرده است. این فیلم که در زمان اکران نیز با حواشی متعددی رو به رو بود، کریستین بیل را به نامزدی جایزه اسکار رساند اما از دید دیک چینی این فیلم یک فاجعه بوده است.

 فیلم "معاون" به زندگی سیاست‌مدار آمریکایی؛ دیک چینی  و چهل و ششمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از سال 2001 تا ژانویه 2009 پرداخته است. او در دوران ریاست جمهوری جورج بوش وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا شد و تا سال 1993 در این سمت بود. در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون او از 1995 تا 2000رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ارشد اجرایی هالیبرتون بود.

فیلم معاون

تصویری از کریستین بیل در فیلم معاون(سمت راست) و دیک چینی(سمت چپ)

به گزارش انتخاب، اکنون کریستین بیل افشا کرده که دیک چینی نسبت به او خشمگین است و یک پیغام بسیار نامحترمانه برای بازی در این فیلم به وی ارسال کرده است. این بازیگر گفته که این پیغام از طریق مدرسه پسرش به وی رسیده است. این بازیگر می گوید: " ماجرا از این قرار بود که مادر یکی از همکلاسی های پسرم در یک مهمانی بود که چینی نیز در آن حضور داشت. او گفته بود من فردا در مدرسه بیل را می بینم پیغامی برای او ندارید؟ چینی با یک فحش رکیک پیغامی زشت برای من فرستاده بود. راستش اول فکر کردم این یک شوخی است اما بعد متوجه شدم چینی واقعا برای من یک پیغام نامحترمانه فرستاده است."

البته شاید علت ناراحتی دیک چینی از بیل صرفا به این موضوع مرتبط نباشد که او در فیلم زندگینامه وی بازی کرده است، بلکه بخشی از این نارضایتی به اظهارات تند بیل در هنگام دریافت جایزه گلدن گلوب باز گردد. وی در هنگام سخنرانی خود(حین دریافت جایزه) گفت: "از شیطان تشکر می کنم که به من الهام بخشید که چگونه این نقش را بازی کنم!"

 

معاون کریستین بیل دیک چینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین