کد خبر: 42360 A

مشهورترین مردان هالیوود و پسرانشان را بشناسید/عکس

مشهورترین مردان هالیوود و پسرانشان را بشناسید/عکس

در این گزارش با تعدادی از پسران مردان مشهور هالیوود آشنا خواهیم شد.

ایران آرت، انگار همین دیروز بود که آلن دلون، جود لا و دیگر مردان جذاب هالیوود دل زنان سراسر دنیا را تسخیر می‌کردند و به نظر می‌رسید هیچ کس و هیچ چیزی نمی‌تواند جذابیت و خوش قیافگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار دارد. با این حال، زمان گذشت و ما حالا با نسلی از مردان جوان، با استعداد، بلند پرواز و جذاب مواجه هستیم که به راحتی می‌توانند رقیب پدران مشهور خود باشند. در ادامه با تعدادی از پسران مردان مشهور هالیوود آشنا خواهیم شد.

جود لا: رافرتی لا

پسران هالیوود

بسیاری از مردم نمی‌دانند که جود لا فرزندان زیادی دارد؛ این بازیگر مشهور در واقع ۵ فرزند دارد! رافرتی لای ۲۳ ساله، پسر جود لا از ازدواج اولش با سیدی فراست، هنرپیشه‌ی انگلیسی است. رافرتی که اندک شباهتی هم به پدرش دارد، مدتی است به عنوان مدل فعالیت می‌کند و در فشن شو‌هایی در سرتاسر دنیا شرکت داشته. او به موسیقی هم علاقه دارد و در یک گروه موسیقی به نام Dirty Harris نوازندگی می‌کند.

آلن دلون: آلن فابین دلون

پسران هالیوود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آلن فابین دلون ۲۵ سال سن دارد و هم کار بازیگری انجام می‌دهد و هم کار مدلینگ. این مرد جوان از سال ۲۰۱۵ چهره‌ی تبلیغاتی رسمی خانه‌ی مد دیور بوده. علاوه بر این، او خود را در نویسندگی هم محک زده و اولین رمان خود به نام "از نسل مردان اصیل" (Of the Race of Gentlemen) را منتشر کرده.

تام هنکس: کالین و چت هنکس

پسران هالیوود

تام هنکس ۴ فرزند دارد از جمله یک دختر و یک پسر به نام‌های الیزابت آن و کالین که ثمره‌ی ازدواج اولش هستند. کالین استعداد بازیگری پدرش را به ارث برده و خود به بازیگر و تهیه کننده‌ی موفقی تبدیل شده. چت و ترومن تئودور، پسران تام هنکس از ازدواح دومش هستند. چت ۲۹ ساله ابتدا تصمیم داشت جا پای پدرش در حوزه‌ی سینما بگذارد، اما از قرار معلوم تصمیمش عوض شده و حالا به کار ساخت آهنگ‌های رپ مشغول است. ترومن تئودور، پسر کوچک‌تر هنکس، اما علاقه‌ای به شهرت ندارد و از قرار گرفتن در کانون توجه عمومی خودداری می‌کند.

دیوید بکهام: بروکلین بکهام

پسران هالیوود

دیوید بکهام ۳ پسر و یک دختر دارد. بزرگ‌ترین پسر او یعنی بروکلین ۲۰ ساله علیرغم سن کمش، تا به حال در حوزه‌های زیادی خود را محک زده. بروکلین در کودکی به فوتبال علاقه داشت و بازی خیلی خوبی هم دشت، بعد از آن او به کار مدلینگ و بازیگری روی آورد، اما دست آخر خود را در رشته‌ی عکاسی پیدا کرد. بروکلین حالا دستیاری عکاسان مشهور را می‌کند و برای کمپین‌های تجاری عکاسی می‌کند.

استلان اسکارشگورد: الکساندر و بیل اسکارشگورد

پسران هالیوود

استلان اسکارشگورد ۸ فرزند دارد! بسیاری از آن‌ها در حوزه‌ی سینما فعالیت داشته اند. با این حال، الکساندر ۴۳ ساله، پسر اول استلان و همینطور دیگر پسرش، بیل ۲۹ ساله مشهورتر از بقیه‌ی فرزندان خانواده‌ی اسکارشگورد هستند.

کلینت ایستوود: اسکات ایستوود

پسران هالیوود

کلینت ایستوود، بازیگر و تهیه کننده‌ی مشهور، ۷ فرزند دارد که معروف‌ترین آن‌ها شاید اسکات ایستوود ۳۳ ساله باشد. اسکات در کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و پدرش تصمیم گرفت با بازی دادن به او در فیلم خودش به نام "پرچم‌های پدران ما" (Flags of Our Fathers) به او کمک کند. اسکات این روز‌ها در پروژه‌های سینمایی بزرگی نقش آفرینی می‌کند و طرفداران زیادی هم دارد.

جرمی آیرونز: مکس آیرونز

پسران هالیوود

پسر این بازیگر مشهور هم تصمیم گرفته جای پای پدرش بگذارد. مکس بعد از اکران فیلم "میزبان" (The Host) که بر اساس رمانی از استفانی مایر، نویسنده‌ی مشهور بود و او در آن یکی از نقش‌های اصلی را برعهده داشت، به موفقیت رسید. بعد از آن، او در سریال "ملکه سپید" (The White Queen) نقش آفرینی کرد و از آن زمان، فعالیت حرفه‌ای این مرد جوان در مسیر پیشرفت قرار گرفته. به علاوه، به لطف چهره اش، مدل پرطرفداری هم هست.

ویل اسمیت: جیدن و تری اسمیت

پسران هالیوود

جیدن اسمیت، پسر کوچک‌تر ویل اسمیت برای بسیاری شناخته شده است. این مرد جوان حضور اجتماعی زیادی دارد، در فعالیت‌های خیریه شرکت دارد، کار مدلینگ انجام می‌دهد و آهگسازی می‌کند. در عین حال، از تری اسمیت ۲۶ ساله، دیگر پسر ویل اسمیت که از ازدواج اول او است، به ندرت صحبت می‌شود. با این وجود، او هم به موسیقی علاقه دارد و تجربه‌هایی هم در زمینه‌ی بازیگری داشته. ویل اسمیت خود نقش زیادی در پیشرفت کاری پسر بزرگش داشته.

پیرس برازنان: دیلن و پاریس برازنان

پسران هالیوود

دیلن و پاریس، پسران پیرس برازنان از ازدواج دومش، هر دو به کار مدلینگ مشغول هستند. دیلن ۲۲ ساله در فشن شو‌های برند‌های معروفی مثل بربری و ایو سن لوران شرکت دارد و برادرش، پاریس ۱۸ ساله با برند دولچه اند گابانا همکاری دارد. علاوه بر مدلینگ، دیلن در زمینه‌ی موسیقی هم فعالیت دارد و پاریس فیلم کوتاه هم می‌سازد.

آرنولد شوارتزنگر: پاتریک شوارتزنگر

پسران هالیوود

پسر آرنولد شوارتزنگر از کودکی بلندپرواز بوده. پاتریک ۱۵ ساله بود که شرکت لباس مردانه‌ی خودش را تأسیس کرد. بعد از آن، این مرد جوان به کار مدلینگ مشغول شد و به چهره‌ی تبلیغاتی برند هادسون جینز تبدیل شد. پاتریک همیشه به سینما هم علاقه داشته و در فیلم‌های "بزرگ شده‌ها ۲" (Grown Ups ۲) و "خورشید نیمه شب" (Midnight Sun) نقش آفرینی کرده.

نیکلاس کیج: وستون کاپولا کیج

پسران هالیوود

وستون کاپولا کیج شخصیتی چند وجهی دارد. او که حالا ۲۸ سال سن دارد، تا به حال در فیلم‌های متعددی نقش آفرینی کرده و موزیسین پرطرفداری هم هست. وستون در گروه موسیقی Eyes of Noctum خوانندگی می‌کند. وستون متأهل است و خود او هم یک پدر است.

 

هالیوود نیکلاس کیج جود لا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین