کد خبر: 42393 A

دواین جانسون در لباس ابرقهرمانی/ تاریخ اکران "بلک آدام" اعلام شد

دواین جانسون در لباس ابرقهرمانی/ تاریخ اکران "بلک آدام" اعلام شد

سرانجام دواین جانسون با انتشار پوستری تاریخ اکران فیلم "بلک آدام"را تایید و اعلام کرده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم مستقل شخصیت بلک آدام (Black Adam) تایید و اعلام شده است. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام با انتشار پوستری مفهومی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که فیلم "بلک آدام" برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در واقع قرار است به‌جای فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز 3) اکران شود که در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است. همچنین جانسون پوستری مفهومی از فیلم "بلک آدام"را نیز منتشر کرده که این پوستر توسط جیم لی و باس لاجیک طراحی شده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

گفته می‌شود که وظیفه کارگردانی فیلم "بلک آدام"بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد. جانسون و کویت-سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند و این پروژه در واقع باعث شده تا جانسون او را برای کارگردانی فیلم بلک آدام پیشنهاد دهد. جانسون ماه گذشته گفته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم "بلک آدام"از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد.

بلک آدام

به گزارش زومیت، مدت زمان زیادی است که جانسون قرار است نقش بلک آدام را بازی کند و او در ابتدا قرار بود به‌عنوان شخصیت منفی در فیلم Shazam (شزم) با بازی زکری لوی حضور داشته باشد، اما در بهمن ۹۵ اعلام شد که فیلم مستقل شخصیت بلک آدام در دست ساخت است و در فیلم شزم حضور ندارد. بااین حال، این دو شخصیت قرار است در آینده در برابر هم قرار بگیرند که فعلا زمان آن مشخص نیست.

 

دواین جانسون بلک آدام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین