کد خبر: 42556 A

دور تازه "شام ایرانی" آغاز شد/ دعوت از مهمانان ویژه به شب نشینی دوستانه

دور تازه "شام ایرانی" آغاز شد/ دعوت از مهمانان ویژه به شب نشینی دوستانه

سعید ابوطالب از ساخت فصل دوم برنامه "شام ایرانی" در پنج قسمت خبر داد.

ایران آرت، سعید ابوطالب که ساخت برنامه رئالیتی شو "رالی ایرانی" را در کارنامه دارد، تهیه‌کننده و کارگردان فصل دوم برنامه شام ایرانی است.

وی در گفت‌وگویی درباره فصل دوم این مجموعه بیان کرد: شام ایرانی، یک رئالیتی شو است که نمونه‌های مشابه آن در تمام دنیا هست. فصل اول این برنامه حدود پنج سال پیش ساخته شد. با گذشت این مدت فکر کردیم که می‌توانیم یک کار جدید به لحاظ فنی- تکنیکی و محتوایی تولید کنیم تا مفهوم "شام ایرانی" را در بربگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابوطالب ادامه داد: شام ایرانی در تصور ما یک شب‌نشینی دوستانه است که در آن حرف‌های مهربانانه و غیرمهربانانه و همچنین خصوصی و غیرخصوصی زده می‌شود. ما در تلاش هستیم سنت مهمان‌دوستی در برنامه حفظ شود و فرهنگ مهمانی، مهمان‌نوازی و کمک به دیگران لحاظ شود. درواقع اصرار داریم در این فصل به فرهنگ ایرانی برسیم.

او با اشاره به این که فصل دوم شام ایرانی در پنج قسمت تولید می‌شود، توضیح داد: در فصل جدید علاوه بر مهمانان، یک مهمان ویژه نیز خواهیم داشت که حضورش کمک می‌کند جمع صمیمی شود و ابعاد جدیدی از شخصیت‌ میزبان شناخته شود. میزبان هر برنامه نیز از هنرمندان هستند و این مهمان ویژه باعث شگفت‌زدگی مهمانان اصلی و مخاطبان خواهد شد. ما در این فصل میزبان هنرمندانی از سینما، تلویزیون و موسیقی هستیم، اما تمام حوزه‌های فرهنگی را نیز در نظر گرفته‌ایم. او خودش مهمانان را دعوت می‌کند و ما مهمانی را به او تحمیل نمی‌کنیم. امیدوارم این فصل با تغییرات کوچک جذاب باشد. با حضور مهمانان ویژه و اتفاقاتی که در خانه می‌افتد، برنامه جذاب می‌شود و اتفاقات جدیدی رقم می‌خورد.

ابوطالب گفت: امیدوارم بتوانیم کاری کنیم نوع نگاه افکار عمومی در مورد تفاوت فرهنگی زندگی هنرمندان با عامه مردم، تغییر کند و اعتماد از بین رفته را برگردانیم. برخی این تصور را دارند که زندگی هنرمندان اشرافی است ولی اغلب این‌طور نیست و ما هم قصد داریم این مسئله را نشان دهیم.

شام ایرانی سعید ابوطالب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین