کد خبر: 42559 A

هزینه شگفت انگیز طراحی مجدد سونیک

هزینه شگفت انگیز طراحی مجدد سونیک

بر اساس اخبار منتشر شده، برای فیلم تازه سونیک و طراحی این کاراکتر رقم بسیار بالایی هزینه شده است.

ایران آرت، طبق اطلاعات منتشر‌شده، هزینه‌ای که برای طراحی مجدد شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog صورت گرفته پنج میلیون دلار بوده است.

چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت پارامونت، چیزی حدود ۳۵ میلیون دلار برای طراحی مجدد شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog هزینه کرده است. این رقم اعلام‌شده واکنش‌های مختلفی را از طرف کاربران در پی داشت اما به‌نظر می‌رسد که رقم واقعی صرف‌شده برای این کار، به مراتب کم‌تر از ۳۵ میلیون دلار است. 

به گزارش زومیت، به‌استناد منابع ایندی‌وایر، هزینه‌های که پارامونت برای این کار صرف کرده ۵ میلیون دلار بوده است. منبعی که این خبر را به ایندی‌وایر اعلام کرده، گفته زمانی‌که اولین تریلر فیلم سونیک نمایش داده شد، هنوز بسیاری از افکت‌های گرافیکی اعمال نشده بودند و صرفا همه طراحی‌ها در همان حدی بود که در تریلر مشاهده کردیم. به همین دلیل هم زمانی‌که پارامونت تصمیم گرفت تا اکران فیلم را برای طراحی مجدد ظاهر شخصیت سونیک تا سال ۲۰۲۰ به تعویق بیندازد، لازم نبود موارد زیادی را کنار بگذارد و از اول اقدام به طراحی یا خلق آن‌ها کند و به همین دلیل هم هزینه این کار خیلی بالا نرفته است.

نکته دیگر اینکه منبعی که اولین‌بار هزینه ۳۵ میلیون دلاری را گزارش کرد، در ادامه از اشتباه خود خبر داد ولی به این موضوع هم اشاره داشت که اگر هزینه‌های مربوط‌به تأخیر خوردن فیلم به‌دلیل این طراحی مجدد و هزینه‌های تبلیغات را در نظر بگیریم، رقم اعلام‌شده آنچنان هم اشتباه نیست و پارامونت با لحاظ کردن این هزینه‌های پنهان چیزی حدود همین مبلغ را باید برای این تصمیمش هزینه کند. ادعایی که شاید کمی منطقی به‌نظر برسد ولی به هر حال هرگز نمی‌توان هزینه‌های اینچنینی را به‌صورت دقیق محاسبه کرد.

سونیک کمپانی پارامونت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین