کد خبر: 42816 A

الیور توئیست با ستاره "بازی تاج‌وتخت" به سینما می‌آید

الیور توئیست با ستاره "بازی تاج‌وتخت" به سینما می‌آید

یک اقتباس مدرن و امروزی از "الیور توییست" با بازی لنا هندی ستاره "بازی تاج و تخت" روی پرده سینما می‌رود.

ایران آرت: نسخه جدید فیلم "الیور توییست" با بازی "مایکل کین" و "لنا هدی" را "مارتین اُون" با فیلمنامه‌ای از "جان وراتال" کارگردانی کرده است. این فیلم که کمپانی سابان فیلمز حق پخش اقتباس سینمایی آن را در آمریکا خریداری کرده قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی در این کشور اکران عمومی شود. 

به گزارش ایسنا، داستان این فیلم که در لندن امروزی می‌گذرد درباره یک هنرمند خیابانی بااستعداد است که جذب یک گروه گانگستری به سردستگی "فاگین" با بازی "مایکل کین" می‌شود و هدف آن‌ها انجام مجموعه‌ای از سرقت‌های بزرگ هنری است. 

"ریتا اورا"، "راف لا" و "سوفی سیمنت" دیگر بازیگران این فیلم هستند.

"گری همیلتون" رئیس کمپانی آلرایت فیلمز که تهیه‌کنندگی فیلم جدید "الیور توییست" را بر عهده داشته است گفت که در این فیلم از مجموعه بازیگران فوق‌العاده‌ای از تمامی نسل‌ها استفاده شده است و از این‌که اقتباسی جدید از رمان کلاسیک "الیور توییست" را در اختیار علاقه‌مندان پیر و جوان قرار می‌دهند بسیار هیجان‌زده‌اند. 

آثار "چارلز دیکنز" که یکی از مهمترین رمان‌نویسان انگلیسی شناخته می‌شود، دائماً در حال چاپ هستند. تاکنون بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی، سریال و فیلم تلویزیونی با اقتباس از رمان‌های او ساخته شده است. "دیکنز" را برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند می‌شناسند و به عقیده "جیمز جویس"، او تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده است.

از دیگر آثار معروف "دیکنز" می‌توان به "دیوید کاپرفیلد"، "آرزوهای بزرگ" و "داستان دو شهر" اشاره کرد.

مایکل کین الیور توئیست مارتین اون جان وارتال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین